Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen forslag på dette, synes det er fryktelig vanskelig, ønsker bare at det skal være en liten oppmerksomhet, ikke noe veldig dyrt. Forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har faktisk tenkt å kjøpe solbriller. Han har vært så fantastisk forståelsesfull, snill og hjelpsom!

Skrevet

Lurer på dette selv. :) Synes det er vanskelig.

Har fått tips om boka "pappa kan alt", og lurer på om jeg skal kjøpe den, men vil gjerne ha flere forslag jeg også.

Skrevet

Hva med en body med tittel som fks. "verdens beste pappa" på, eventuelt babyklær med fotballlaget/favorittbandet sin logo eller lignende?

Kan ellers anbefale boka "Verdens beste pappa, hakkespettbok for førstegangsfedre". Fin og morsom, 200 kroner:)

Eller hva med en god flaske cognac eller vin han kan drikke sammen med en kompis for å feire at han har blitt far?

Foto eller videokamera er en annen fin pappagave, men er jo litt dyrere da:)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en termokopp med holder til å montere på vogna - for kaffe.

Ellers er min mann veeeeeldig opptatt av ting med knapper, så kanskje en barnestol med fjernstyrt vuggefunksjon som vi så i Danmark :o)

Skrevet

Leste på en annen side om et kjempe godt tips...

Når far reisete hjem så send hun en melding om å se bak døren på gjesterommet. Der stod den en kurv med litt snacks og øl..

Da er det vel far sin tur å kose seg??

Skrevet

Denne adopterer jeg! Smart, billig og helt sikkert etterlengtet!

Skrevet

Sist kjøpte jeg t-skjorte til pappan som står verdens beste pappa... Tror de kan ha noe inne på nettsiden (www.verdensbestepappa.no). Åsså fikk han gavekort til tatovering.

Skrevet

Vært å kjøpt det i dag jeg... :) Kjøpte videokamera- to fluer i en smekk!! Kamera til oss- gave til pappa!! =)

Skrevet

Jeg har en samboer som elsker Homer Simson (elr hva han heter) bokser hvor Homer og Sønnen sitter i en sofa også står det "som far som sønn" på :) Vi venter en gutt da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...