Gå til innhold

Mye snakk om slanking her. Jeg vil opp i vekt, andre? Gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nesten litt misunnelig når jeg leser om alle som vil slanke seg noen kilo, pga jeg så sterkt ønsker matlyst og noen kilo ekstra.

Jeg har gått ned 12 kilo pga en depresjon, var slank fra før så nå er jeg altfor tynn. Har mistet de fine formene mine, ser sliten ut i ansiktet, alle klærne bare henger på beina og føler jeg ser usunn ut. Har litt bedre apetitt nå, men legger ikke på meg fordi jeg spiser meg aldri mett, bare spiser små måltider for å få i meg noe. Det er forferdelig å ikke kunne kose seg med mat og at det blir en kamp hver gang en skal spise.

Før dette så har jeg alltid hatt god apetitt, kost meg med mat, prøvd å begrense meg, vært redd for å legge på meg, alltid villet gå ned 4-5 kilo osv. Åh, som jeg angrer på det. Skal aldri mer slanke meg, men nyte maten når jeg blir frisk igjen.

Det er jo litt annerledes å være naturlig tynn selv om en spiser normalt, enn å bli tynn pga sykdom. Blir også da mer synlig for andre at jeg ikke har det greit for tiden og isolerer meg mer.

Prøver å spise det som frister men det er ikke mye. Er 1.68 høy og veier 54 kilo nå, før jeg ble gravid veide jeg 67!

Noen som har gode tips til hvordan jeg fortere kan legge på meg igjen? (Prøver å spise en del junkfood, is ol i tillegg til normal sunn kost)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...