Bride09 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skulle så gjerne ha malt litt på ett tilbygg ute, tror dere dette kan være skadelig? Jeg har maske jeg skal ha på, også er jeg jo utendørs.. Noe må man jo gjøre, for å få dagene til å gå... Termin 14.mai...
Bellbaby Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Personlig hadde jeg ikke gjort det. Jeg malte mye inne under forrige svangerskap, brukte da vannbasert maling og hadde maske i tillegg. Denne gangen maler jeg inne med Sens maling, og har beiset en vugge ute med maske på (var så lite og gikk raskt). Men du kan jo prøve og dersom du ikke kjenner noen som helst lukt når du har på masken, kan jeg ikke tenke meg at det er skadelig. Jeg ble svimmel av selv vannbasert maling denne gangen og følte at jeg ikke fikk puste av masken, så droppet det og kjøpte Sens. Men utendørs må man vel bruke oljebasert maling..
Krabbeklo Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde malt det tilbygget. Du skal vel ikke bruke ukesvis på det;-) noen timer med litt malinglukt kan ikke skade noen. Du som til og med skal male det ute trenger ikke bekymre deg for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå