Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Er det sånn man må dusje av? Ikke så glad i det da jeg ikke har tid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Du spurte om de beste produktene og det er uten tvil , fake bake og st.tropez. Fake bake trenger man ikke dusje av og selges i flere nyanser, ettr hva hudfarge du har fra før.. For lys hud osv. St.Tropez må man dusje av...
Hildemor fra vest Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg synes faktisk Ambre Solaire sin er fantastisk god. Den gir en naturlig glød. Du blir ikke fake brun/orange som mange andre mye dyrere merker kan bli. Den gir heller ikke sorte porer som og kan være et problem med selvbruningsprodukter. Jeg pleier å spraye lett i sirkulerende bevegelser på en halvmeters avstand på nydusjet hud som jeg har smurt inn med en vanlig fuktighetskrem. Dette pleier jeg å gjøre kvelden før jeg skal noe spesielt og ønsker å føle meg litt fresh. Den forsvinner gradvis uten å bli skjoldete nettop fordi den ikke er så krafig men mer naturlig og lett. Kan virkelig anbefales;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå