DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hallo, Da er jeg offisielt inne i 3. og siste trimester ;o) Må innrømme at jeg har sneket litt rundt her den siste uken ... da ordinære ultralyder, første spark osv. (2.tri) begynte å bli litt "kjedelig" ) Det er 86 dager igjen - og jeg synes tiden flyr avsted! Ha en god mai-uke alle sammen! Klem fra meg.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 He-he samme gjorde jeg:) Jeg kom over i går. Kult å samle "traverene" fra 2-trimester nå! Katta har vært her en uke...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg ser det er mange kjente nick her inne :=) Og mange fra sist jeg var her også! Artig! Nå har vi akkurat kommet fra 3D ultralyd - alt sto bra til med lillegutt ;o) Herlig å se ham igjen! Klem
Mammaønske Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Velkommen skal du være :-) :-) Det er mykje meir spanande her inne enn på de andre forumene spørr du meg , he he. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå