Gå til innhold

Min lille tv-terrorist :)


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Knertens nye aktivitet nå er å skru av og på tv'en. Har flatskjerm hvor det ikke er knapper, men man trykker rett på rammen. Og knerten har funnet ut at hvis han trykker rett over det røde lyset så går tv'en på.

 

En dag lot jeg han bare stå der og trykke og når han hadde kommet ned på gulvet igjen, så skrudde jeg av. Da snudde han seg rundt, pilte bort til tv'en igjen og skrudde den på, hehe. Det er selvfølgelig og veldig gøy å trykke litt både på tv'en og canal digital boksen mens vi ser på tv- Skifte litt kanal, endre litt innstillinger og sånt. Og fant plutselig et 1 timers langt opptak fra nrk tekst-tv, hihi. Da hadde han lekt seg med fjernkontrollen gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha! Ja, tv, fjernkontroller, dekoder, wiien og diverse andre duppeditter er poppis her også. Favoritten for tiden er å nappe kortet ut av dekoder så storesøster hyler at "mamma, nu tok han den igjen, tven e aaaav!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tv rekker han ikke til- men fjerkontrollen har vi byttet, fordi han puttet den i munnen og kulpet ned hele.

 

datan har blålysende av og på knapp, så hender ofte jeg holder på med ting, så plutselig kommer hånda hans på knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...