Gå til innhold

Dere som har små som ikke vil sovne av seg selv?? (7 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må enten sovne på puppen, eller trilles i søvn... Og våkner han på kvelden etter legging eller natta så må jeg frem med puppen for at han skal sovne igjen. Det er ikke pga matbehov, han har sovet hele natten fra 3 mnd..

Så sover han på magen, så når jeg prøver å legge han ligger han å skriker og står i krabbestilling.... Og han gir seg ikke før skrikingen blir så hysterisk at jeg føler jeg må ta han opp, og da vil han ha pupp, og da sovner han veldig fort... Og jeg får han ikke til å ta tutt.... :(

Noen som har noen tips eller erfaringer å dele??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh - tålmodighet.

Det er jo bare et lite spedbarn du har. Ikke forvent deg all verdens, for da blir det bare slitsomt for deg og barnet.

Gjest thricane
Skrevet

jeg har ei lita tuppe, nå er hun10,5 mnd, som alltid har vært et strev å legge. fra hun var nyfødt har hun hatt behov for nærhet eller vugging for å sovne, mange ganger kan det ta laaaaaaang tid. eks to timer.

har prøvd det meste med unntak av skrikekur, og ingenting fungerer.

men nå i det siste har jeg kunnet legge henne for dagsluren uten å vugge og har hatt et par kvelder også. kjører på rutine med samme kveldskos og mattid og sovetid. det har bare skjedd av seg selv, litt gradvis.

det letteste for meg var bare å innse at sånn er hun. alle rundt meg som fortalte om barna dems som bare la seg og at jeg skulle ha den sånn selv fordi storebroren var sånn også, var det som stresset meg mest. tenker nå at dette er bare en kort periode i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...