Gå til innhold

Noen som har ordinær UL denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg. Om 4 dager!! (Fre)

Kan nesten ikke tro at denne uka endelig har kommet, har virket som en evighet siden jeg fikk brevet i uke 10 ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal, I DAG :) :)

Er så spent at jeg klarer nesten ikke å sitte i ro :)

Klokka 14:15 skal jeg inn,og tiden går så s-a-k-t-e!!!

Skrevet

Lykke til da!!

Gleder meg til å få en oppdatering etter undersøkelsen ;-)

Skrevet

jeg har på onsdag og gru/gleder meg veldig. Håper alt er fint med det lille nurket i magen:) Litt spent på om legen som sa gutt i uke 12 har riktig også:) Uansett så lenge det er velskapt spiller det ingen rolle:):)

tenk, bare 2 dager igjen så får jeg se lille nurket:)

lykke til du som skal dit i dag:) Og Cat,mini og mikro, de 4 dagene kommer fort, utrolig at vi snart er halvveis, kan ikke skjønne hvor tiden ble av! hehe

Skrevet

Jeg er også spent på om det er gutt! Fikk samme beskjed da jeg var hos Volvat i uke 12. Spiller ingen rolle, men det er spennende uansett!

Skrevet

Skal på UL i morgen! :) var på ordinær UL for 3 uker siden, og da så vi nesten ingenting, foranliggende morkake og babyen liggende helt bak i ryggen på meg... Ikke nok med det så lå h*n med ryggen til og sov som en stein!

Nå er jeg i uke 21+1 og håper på bedre resultat i morgen, skal i allefall sørge for å hive i meg saft/brus og kanskje til og med en liten sjokolade før timen, sånn at den lille er våken å mer villig til å vise seg :)

Skrevet

Ikke denne uken, men til neste mandag:D Gleder meg:D:D

Skrevet

Ja - jeg skal på onsdag :)

Kjempespennende å få vite kjønn (håper jeg).

Selv om jeg allerede har vært på 4 ul er det ingen som har gjettet noe på det ennå....men NÅ håper jeg det er synlig!!!

Lykke til alle!!!

Skrevet

Jeg skal i morra kl 13:30 :) Er kjempespent! Skal liksom lese pensum i dag, men det er ikke så lett når det eneste jeg tenker på er morradagen ;)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jaaa, jeg skal på onsdag :) Gruer meg, og gleder meg. Håper alt er i orden, blir første gang vi får se babyen så vi vet jo ikke noe vi :) Skal ikke vite kjønn da, bare håper han er frisk!

Skrevet

Da har jeg vært på UL:)

Er 19+1 i morgen,termin 30.sept.

Og vi får.....

J-E-N-T-E:) :) :)

Har en gutt og en jente fra før. Alt stod bra til.Åh så HERLIG:)

Lykke til alle sammen som skal i vei snart:)

*Klem*

Skrevet

Er 19+1 i morgen,termin 30.sept.

Og vi får.....

Det er litt merkelig... Jeg har også termin 30 september, og er derfor 18+1 i dag.... Hvordan regner du?

Skrevet

Jeg har termin 23.sept, altså en uke før- og jeg er 19+6 idag (20 uker imorgen)- dette fikk jeg fastsatt på ordinær UL for 2,5 uke siden=)

Skrevet

Gratulerer med jente, Trininho _gravid nr 3 !!! Så bra at alt var som det skulle ;-)

Lykke til alle dere som skal på UL denne uka, vi er jammen heldige jenter!!!

Og Sunshinebaby70; husker deg så godt fra 1 trimester. Så bra at alt har gått bra med ønskebabyen så langt. Blir spennende å få vite kjønnet ja. Gleder meg til fredag!!!!

Skrevet

Skal på onsdag :0)

Skrevet

Har på torsdag. Trodde aldri denne dagen skulle komme! Skulle egentlig ha i morgen, men skulle jobbe så jeg byttet time, også ble jeg sykemeldt. Kunne jo sett nusket i morgen, men har jeg ventet så lenge, kan jeg da virkelig klare å vente til torsdag.

Skrevet

På terminkalkulator.com får jeg opp at jeg er 18+6 i dag med termin 30.sept. Da er jeg vel 19+0 i morgen,ikke 19+1 som jeg skrev tidligere.

Ikke så farlig egentlig. Bare happy for at alt var bra på UL nå :)

Skrevet

Jeg skal på onsdag:)

tror jeg er ca 18 +2 onsdag,,,, iallefall i følge ul jeg hadde i uke 9.

Har en magefølelse på at det blir en gutt:) spent er jeg iallefall og håpe selvfølgelig at alt er bra!!!

Skrevet

Jeg hadde også guttefølelse, men i magen er det ei jente :)

Og hun er helt lik sin storesøster på UL-bildet:)

Skrevet

da har jeg vært på ul også.Alt var fint, men var ikke villig til å posere for å bli tatt bilde av, så vi fikk bare ett bilde som var ganske dårlig. Hun tippet på at det ble ei jente siden vi ikke så noe mellom bena. Ble satt litt tilbake så ny termin er 6.oktober. Glad alt så bra ut med den lille da:) Det var det viktigste:) SÅ nå er det bare å glede seg til babyen kommer:)

Gjest ibla
Skrevet

Vi var i går:) Alt vel, termin 1. oktober. Ville ikke vite kjønn, så det er fortsatt en godt bevart hemmelighet :) Helt herlig å se den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...