Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker av og til som om alle her inne har full kontroll over syklusen sin - temping, slim her/&der, EL-tester, G-tester lenge før IKM...

Jeg kjenner rett og slett ikke kroppen min så godt at jeg vet når EL er. Jeg har alltid hatt uregelmessige sykluser, og jeg har ingen tegn som viser meg når EL er. Jeg orker rett og slett ikke stresse med det heller, i alle fall ikke nå til å begynne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har ikke kontroll på syklusen min jeg heller.. Aldri tempet, har ikke noe EL-slim (ihvertfall ikke som jeg har lagt merke til), men har en syklus på 26-29 dager.

Kjøpte meg noen billigstrimler (g-tester), for å slippe å gå på apoteket, og bruke en formue der :P..

Litt godt å se det ikke er bare meg som er "sånn"! :D

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som har en syklus som ikke er helt presis... Jeg aner rett og slett ikke hvordan kroppen ligger an for tiden. Hadde regelmessige sykluser før forrige svangerskap, men det var den gang...nå venter jeg fortsatt på TR, har hatt mensen en gang etter fødselen.

Har funnet ut at jeg ikke orker å stresse med det, for jo mer jeg stresser med å få mensen, jo mer forsinket blir den nok, så vi bruker ventetiden på å øve oss på å lage barn :)

Skrevet

Hei. Ja godt å høre at det er flere. Trodde jeg hadde kontroll, fra med da jeg bynte å følle med var det 8 mnd med sykluser på 30 dager.

Så da var det jo greit å regne seg fram til eggløsning når vi startet prøvingen i januar, jadda trodde jeg ja. er nå i 4 pp, de 3 første syklusene var på 30, 37 og 33 dager. Vet ikke helt hva som skjer med kroppen, er litt overvektig så frykter at hormonene er i ubalanse. Så da er det vell bare å hive seg i slankinga;) huffåhuff.

Skrevet

Jeg har heller ikke det, men temper og synes at det fungerer greit. Mindre stress å tempe enn å lure på en noe ustabil syklus syns jeg :)

Skrevet

Jeg lurer ikke på noe som helst, egentlig, jeg lar syklusen bare suse og gå, og så ser jeg hva som skjer... Det funket i alle fall forrige gang, så får vi se hva som evt skjer denne gangen! :)

Skrevet

Jeg hadde det som deg lenge, men da det hadde gaat 2.5 aar og vi fortsatt ikke hadde faatt klaff begynte jeg aa lete etter EL slim og bruke EL tester. Er fortsatt nybegynner, men foeler at jeg har mer kontroll naa enn foer da vi virkelig skoet i blinde... Og det foeles i grunn bra og mindre stressete. Men saa har vi proevd leeeenge og da :)

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde klokkesykluser på 28/29 dager....men ikke etter at jeg fjernet kobberspiralen,da fikk jeg TR til riktig tid i to pp men forrige mnd kom den på dag 24 og denne mnd på dag 30, så nå har jeg altså en syklus på 24/30 dager.

El tester har jeg sagt jeg aldrig kommer til å kjøpe, men nå er det gjort alikevel...;) Har ikke el slim, men andre fysiske tegn når el kommer, men det klaffer dårlig så nå skal jeg teste for å få vite helt sikkert! Går inn i 5 pp nå,føler meg ikke stresset men hadde jo ønsket at det klaffet snart da...:)

Skrevet

Hei! Dere som sliter med sykluser og sånn, så vil jeg virkelig anbefale dere å begynne å tempe!

Gikk i halvannet år med sykluser fra 32-63 dager!! Uten eggløsninger, så klart, som jeg da fant ut ved å begynne å tempe. El-tester er ingen garanti på at eggløsning finner sted. Den gir bare beskjed om at kroppen prøver å få eggløsning. Tempen er en ganske klar indikator på når og om en har hatt el.

Så nå, etter bidronninggelekurer siste to pp, har jeg fått eggløsning og stabil syklus på 40 dager :) (noe jeg kan huske stemmer godt med sykluser føør alt p-pilledritten)

Hvis det ikke klaffer denne måneden, skal jeg prøve en syklus uten bidronninggeleen og se om jeg får eggløsning av megselv da.. håper så klart det, men hvis ikke er jeg ikke sen om å bestille ny dose av bidronninggeleen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...