Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 For å lete etter min datter på 10 år (11 i juli). Hun hadde ikke sagt ifra hvor hun syklet, og da blir hennes hormonelle mor lettere irritert og en aldri så liten tennplugg! Viste seg at hun var i fjæra med ei venninne, ett stykke lenger vekk, enn der vi bor! Så jeg stampet hjemover, med lovnader om både husarrest og ditt å datt.... Vell inne i gårdsplassen måtte jeg stoppe opp, og puste meg igjennom en kynner, for den var ikke så veldig vond, men måtte stoppe så den slapp taket, som den gjorde... Jeg kunne ikke gå en meter til, for det føltes nesten som hele magen var i sting! Dette skjedde også en dag da jeg var til svigermor, og jeg og datteren min gikk ned trappene der fra 4 etg, måtte stoppe i 2.etg for å få smerten til å slippe taket, og gå litt roligere ned... Nå sitter jeg her mens tulla i magen koser seg med å sparke meg ;o) Skal jeg nevne dette med kynnerene til legen min på torsdagen? Er 29+2 idag... Hva ville dere ha gjort?
LeMaRa Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Skader jo ikke å nevne det, men har opplevd det samme selv ved flere anledninger uten at det har gjort noen skade Er i uke 38 nå, men har opplevd det du forteller om i mange uker, med jevne mellomrom Men er du usikker så synes jeg uansett at du skal nevne det jeg, så får du svar av de som kan dette best
LeMaRa Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 PS. Tenker at dette kanskje er ditt andre svangerskap??? 10 år siden sist??? Dette er mitt andre også, 7 år siden sist... Hatt mye mer og sterkere kynnere nå enn med forrige svangerskap... Om det har noe å si...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 Hei! Takk for svar... ) nei dette er mitt 3. svangerskap, og er 7 år siden sist... Men hadde det ikke slik med de andre 2, derfor jeg lurer... Er vell ganske normalt da )
Totette88 Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg og opplever omtrent det samme som du. Spesielt hvis jeg er ute å går tur. Må stoppe opp for at den skal slippe taket,hehe. Jeg tenker at det skader jo ikke å bare nevne det for legen din, så er det gjort :-) Opplevde ikke det med nr 1. Er nå i uke 37 med nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå