Gå til innhold

Noen som har noen "ekstrem-dietter" som funker bra?? Jeg MÅ gå ned mye og raskt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det gikk faktisk ganske greit, men jeg var veeeldig innstilt på å gjennomføre da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta og registrer deg på vektklubben.no

 

Der har jeg registrert meg nå, og det er utrolig enkelt og holde øye med hva du spiser. Der får du anbefalinger på hvordan du skal spise, hvor mange kalorier du skal ha, og du får vite om det du spiser er veldig sunt, veldig usunt, eller om det er noe du bare kan spise litt av. Litt teit forklart kanskje, men du skjønner det når du registrerer deg.

 

I tillegg har du tilgang på diskusjonsforum som er tilpasset den vekten du skal miste. Under 10 kg, 10-20 kg osv osv.

 

Hvis du tar inn veldig lite kalorier og beveger deg _masse_ vil du nok klare målet mer eller mindre.

Hvis du velger pulverdiett, så kan vektklubben.no være et godt alternativ for å vedlikeholde vekten senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at raske kg av er raske kg på igjen!

 

Har selv rast ned 7 kg på 2 uker pga sykdom flere ganger, skal love deg de kom fort på igjen når jeg orket spise som vanlig igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg prøver hvis absolutt ingenting fungerer ;-)

Men hvordan ser det ut for deg nå da? Holder den det den lover om at stoffskiftet er permanent endret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer også til å se slapp i fisken ut hvis du har tenkt å gå ned så raskt. Hvorfor dette hastverket pga 10 skarve kg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VET DET! Poenget her er at jeg for en spesiell grunn trenger å gå ned 10 kilo raskt, og om jeg går opp igjen noen av de igjen er ikke så farlig. Jeg skal igang med et opplegg for kosthold og trening etter at jeg har gått ned disse 10 kiloene....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KArbokur! Enkelt og greit, du slipper å være sulten i det hele tatt, og kiloene raser, veldig fort i begynnelsen i alle fall.. Men du skal vel ikke slanke deg hvis du er gravid, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavkarbo er like dårlig som pulverdietter. Hvis du kommer til å spise feil type grønnsaker o.l så kommer alle kiloene raskt på igjen. hold deg vekke fra det der HI. Du lurer deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavkarbo . Jeg tok av 2 kg i uken, og da spiste jeg frukt, så jeg var overhodet ikke i ketolyse. Tar du ketolyse går du garanert raskt ned, og du er mett i magen hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går lett ned 5-6 kg på en uke. Lite mat hver 4 time, laaange turer hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo at du skulle sjekke ut ketolyse.no. Det er en diett med veldig lite karbohydrater som gjør at kroppen går over på en annen forbrenning, Den forbrenner kort sagt fett direkte uten å omdanne det til sukker først.

 

Der er det vanlig å gå ned 7-8 kg de to første ukene.

Da kan du spise alt kjøtt, fisk, fugl, skalldyr og grønne grønnsaker som vokser over jorden som en tommelfingerregel.

 

Egg, ost, fløte er ja,

Sukker, mel, pasta, ris, potet, pasta er fy, fy.

 

 

Men ikke vas deg inn på dette uten å lese på nettet/lese boka først. Går du LITT på ketolyse risikerer du å legge på deg i stedet.

 

Mannen min gikk på denne for 2 år siden og gikk ned 40 kg på 6 mnd. How about that, HI??

Og til de som lurer på det: han har holdt vekta nå to år etterpå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la være å spise,rett og slett. Drikk vann når du er sulten og hold deg mest mulig i ro. Kroppen begynner ganske raskt å forbrenne fett og muskler og du når målet ditt på no-time. Hvis poenget er å gå ned så mye på så kort tid spiller det vel ingen rolle om det er muskler eller fett som forsvinner. Du skal jo over på et sunnt opplegg etterpå uansett..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mista 1 kg til dagen men da spiste jeg ikke i det hele tatt. en gulerot hvis jeg var så slapp at jeg holdt på å besvime.. og kasta opp hvis jeg skeia ut. eneste som fun ker så raskt. hva skal du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par-tre uker med Noka-dietten (pulver) er en bra måte å gå ned ca 5 kg på. Men det er tøft. Og vær forsiktig etterpå, og tren ikke intenst i denne perioden, mest lettere utholdenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser bra ut. Etter kuren virket det som magesekken min "krympet" så måltidene mine ble mindre enn vanlig :-) Stoffskiftet er supert det også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er veldig ivrig etter å gå raskt ned. Men er du gravid?? Da bør du absolutt IKKE gjennomføre voldsomt opplegg, tenk på den lille også:) Men feks vektklubb.no er jo bra, det er jo sunn og god mat:) 5 kg i uka høres ekstremt ut om du ikke er veldig "stor". Håper ihvertfall du snakker med legen din dersom du er gravid, slik at dere kan finne et opplegg som er "sikkert" for både deg og den lille:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...