Lillegull-juli2010 Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 I løpet av den siste uken har jeg hatt noen nye opplevelser i forhold til det å være hormonell. Jeg er i utgangspunktet rimelig stabil i humør og følelser. Synes ikke jeg har vært veldig hormonell så langt i svangerskapet, men har merket at jeg lettere blir rørt osv. Den siste uken har jeg kjent følelser på en ekstrem måte. Jeg har ved flere anledninger vært ekstremt lykkelig. Jeg synes alt er perfekt og at jeg må være verdens lykkeligste som har en baby som sparker i magen, er i god form og sammen med verdens beste mann som jeg elsker. En fantastisk følelse! Men, så kan plutselig en liten filleting velte verden for meg og tårene bare renner. Dette skjer selv om jeg skjønner at det ikke er noe å gråte av og at dette skjer fordi jeg er full av hormoner. Har hatt to sånne "gråteanfall" den siste uken, men helsdigvis mange lykkestunder. Litt uvant er nå det hele og jeg må jo le litt av det. Jeg er nå 28 uker på vei. Noen andre som har det på samme måte? Eller har hatt det i perioder?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Dette er mitt 3. svangerskap, og i de andre 2 har jeg vært blid å lykkelig i hele svangerskapet, nå derrimot, nå er jeg som en tennplugg, det skal ekstremt lite til før jeg er sint som en okse, og så for å grine i mange timer! hehe av bare filleting, så er jeg som sol, for så å kjenne krutt tønna bygge seg opp igjen! Mannen min sier at han gleder seg til jeg får mens igjen , for det var jo bare småting av PMS enn det som skjer nå hahaha Jeg gleder meg også til å få balansen tilbake! )
Lillegull-juli2010 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Det er jo nesten litt fasinerende....at vi blir så påvirket av hormonene. Tenkte egentlig at dette ikke kom til å gjelde meg fordi jeg er så stødig i utgangspunktet De ekstreme lykkefølelsene er jo fantastiske å få oppleve!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Ja de er det, jeg kan bli så glad at jeg begynner å grine! Jeg kan sitte å se på tv, å om en gammel mann smiler og er glad blir jeg så glad på hans vegne at jeg begynner å grine hehe )
Ccathrine Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 hehe kjenner meg igjen. I en periode var det slik at tårene presset på bare typen sa nei til noe jeg hadde lyst til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå