Gå til innhold

Når håper du å føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 24. juni og håper å føde 8-10 dager før tida. Haaaater tankern på å bli satt i gang på overtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå...

Har 1 uke til termin...

Skrevet

Jeg håper på å føde fra og med den 13 mai ;) Har termin den 29 mai. Og siste eksamen er ferdig den 12 mai så etter det kan han bare komme :)

Skrevet

har termin 13. mai og nå er jeg klar til å føde. Kan godt komme i natt.

Skrevet

har termin 13 juli.Håper jeg ikke føder før i slutten av juni/begynnelsen av juli.

har født for tidlig de to andre gangene.

Skrevet

håper å føde inne uka er omme.. har termin 8 mai.. lykke til alle sammen :D

Skrevet

håper å føde mellom 1 uke før og max noen dager over termin! kan godt vente noen uker enda :)

Skrevet

Inatt!! termin imorgen

Skrevet

Hadde termin 24 april og håper på fødsel i natt. men regner med jeg går til overtidskontrollen på torsdag.

Skrevet

Jeg håper jeg får komme frem til termin. Verken leger eller Jm tror jeg kommer til å gå fult ut... Mange grunner til det og orker ikke å forklare. Jeg er nå i uke 32, snart i 33. Målet mitt er å komme til uke 35 eller 37.... Jo nærmar termin jo bedre...

Skrevet

Jeg har eksamen 28. mai, og håper han vil komme noen dager etter det. Termin er 10. juni...

Skrevet

Jeg har termin 21 mai og håper jeg IKKE føder 16.17.eller 18 mai...kjedelige dager å ha bursdag på....Håper jeg føder før den 15...innen to uker altså, liker heller ikke tanken på å gå lenge over tiden og bli enda større og full av vann og utilpass og sliten...

Skrevet

FORRIGE UKE!

argh... 6 dager på overtid nå:/

Skrevet

har 3 uker igjen, men håper den kommer fortest mulig. i natt hadde vert fint. er rimelig lei nå.

Men litt mer realistisk, kansje rundt den 15.mai :)

Skrevet

Håper på å føde i løpet av denne uka ;) Er i uke 38 nå, har termin 17. mai. Fødte 11 dager før termin med førstemann, så håper på det samme nå.. Men det er 7 år siden sist, så ikke godt å si...

Skal ha hjemmefødsel, og hjemmejordmor er fra i natt i beredskap for oss så nå kan h*n bare komme ;) Vi er klare!!!

Dessuten syntes begge jordmødrene at det hadde passet veldig fint om jeg fødte mellom den 6. og den 9. mai en gang ;) Jeg er enig jeg... he he...

Håper jeg på å føde såpass med tid før 17.mai slik at jeg er i form igjen til å se eldstemann gå i 17.mai-tog med klassen sin. Han går i 1.klasse så ekstra stas i år :)

Dessuten må det være kjedelig for den lille om fødselsdagen havner på 16., 17. eller 18.mai tenker jeg!!!! :P Heller et par dager over da...

Skrevet

Jeg har heller ikke lyst å gå så lenge over at jeg må settes i gang. Har inntrykk av at igangsatte fødsler er hardere og mer langvarige enn de som starter av seg selv... Utover det har jeg fryktet mer å føde mye for tidlig. Har lenge hatt som mål å komme meg minst til uke 34. Og i dag er jeg her:-) Venter gjerne noen uker til altså!

Jeg håper jeg føder 7. juni:-) Har termin 16. juni. Jeg har en "greie" med 7-tall, hehe. Har mange av dem i fødselsdatoen min, ble gravid på 7. prøverørsforsøk etter å ha vært gift i 7 år. Fikk positiv g-test 7. oktober.

Men egentlig er det ikke veldig viktig. Babyen kommer når den kommer. Det viktigste er at han er frisk når han kommer ut.

Skrevet

Fødte 2 uker før termin sist, og da var jenta ganske slapp og lite sugevillig (ergo trøblete amming). Liten av vekt også, så ganske stress med dårlig vektoppgang osv. Håper derfor på å føde litt nærmere termin denne gangen, en uke eller noen dager før- kanskje amminga går litt bedre da=)

Skrevet

Helst i går egentlig..hehe...termin om 2 dager. hihi

Skrevet

Har termin 9. juni, men håper h*n kommer tidligst mulig etter jeg går ut i permisjon 19. mai.. Litt smålei nå :)

Skrevet

Alicia82 helt enig med deg! termin samme dag, så 20mai kan han bare komme;) hehe

Skrevet

Jeg håper jeg føder til termin, ikke før eller alt for mye over. Sist var jeg utålmodig, men denne gangen håper jeg at jeg kan nyte dagene før jeg går i fødsel. Få sovet, ordnet praktiske ting og slappet ordentlig av. Kjenner at jeg er mye roligere denne gangen, selv om jeg selvfølgelig er spent som bare det. Nå er det litt mindre enn 6 uker igjen, og jeg begynner å glede meg litt til å gå ut i permisjon :-)

Skrevet

i går, hehe.. begynner å bli lei, men litt over tre uker til igjen.. Husker jordmora sa at jeg skulle prøve å ikke tenke på det, men det går ikke en dag uten at det er i tankene :)

Skrevet

Jeg har ul termin 3 juni og mens termin 26 mai.....Satser på at det er min termin som stemmer....men kunne godt ha født nå:)

Skrevet

Jeg har termin 26.mai og håper gutten vår har lyst til å komme litt før, ikke altfor mange dager etter det i hvert fall.. Gleder meg så sinnsykt til å se ham nå :)

Skrevet

Vi har termin 23. juni og jeg håper h*n kommer i løpet av helgen 25.-27. juni. Da har jordmoren vår vakt på Føderiket - hvor vi skal føde. For meg hadde det vært helt perfekt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...