annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Har hatt mye kynnera i flere uker,men søndag 25. april på kvelden kjente jeg at det var litt mer tak i magen.Sa ingenting til samboer,da jeg flere gang hadde trodd at kanskje noe var på gang.Gikk å la meg kl 24,og fikk heldigvis sovet ca 1 1/2 time,da jeg i 02 tiden våknet av et kraftig tak i magen.Gikk på do,å da kom det litt fostervann også.Men turte ikke å tro at noe var i gang,så gikk derfor å la meg igjen,men var på do hver halvtime pga jeg lakk fostervann og hadde rier.Kl 04.30 kom det en god del fostervann,så da fant jeg ut at kanskje det var på tide å vekke samboer og ringe legen.Halv 6,ble jeg hentet av legebåten,og halv 8 var jeg fremme ved sykehuset.Hadde da 2 min mellom riene,men da jeg kom inn på sykehuset dabbet dem av,å hadde 10 min mellom.Ble målt til bare 2 cm åpning halv 9..Men riene fikk fart på seg,og kl 10.15 hadde jeg 4 cm åpning,og fikk fødestue.Brukte bare lystgass,og det var himmelsk:) Kl. 11.38,var gutten født:) 3110 gr og 48.5 cm,helt perfekt:) Nå er vi hjemme og koser oss,og lillegull har 2 stolte brødre:) Så nå takker jeg for meg og ønsker alle andre lykke til:) Dere har mye å se frem til:)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer så masse! Hørtes ut som en flott fødsel =) hvordan kom dine første i forhold til termin? =)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 Tusen takk Førstemann kom 1 uke over termin og andremann kom 1 uke før termin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå