Gå til innhold

Noen med erfaring fra babybay seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg lurer da på om noen har kjøpt denne sengen på nett? Kan kjøpes på barneshoppen.no og kidscompany.no

Men hvilke laken kan jeg bruke til denne senga da? Jeg fant ikke noe på nett... Nå kan det jo hende jeg er blind da... Syns den er smart. Noen andre som har noen ligende forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

jeg har kjøpt troll sin versjon, baby crib tror jeg den heter... jeg har ikke tatt den i bruk enda da knøttet fremdeles befinner seg i magen, men jeg tror den kan være veldig kjekk. Den jeg har kan også brukes som benk, når barnet blir for stort for den som seng.

Ang laken skal jeg bare bruke vanlige sprinkelseng str, og heller stramme/brette de rundt madrassa på en eller annen måte ;)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har også kjøpt denne sengen, men har heller ikke fått tatt den ibruk enda! Strenge mannen har også nektet meg å sette den opp enda, da mini ikke kommer før i juli!!

Jeg har bare vært på spar kjøp å kjøpt inn strekklaken som er beregnet på vognen tror jeg, de passet vertfall perfekt og kostet vel rundt 30 kroner stk!

Skrevet

Hadde tenkt på den en stund, og forhørte meg her inne som du. Fikk vite at senga var rimelig liten. Dyr er den også. Flere fortalte de heller hadde kjøpt sprinkelseng på Ikea - De med justerbar bunn som går an å ta bort siden på. De har tatt av siden på sprinkelsenga, stilt den på øverste stille og festet den til foreldresenga. (Hvordan er vel bare å være kreativ. Mange dingser på Biltema/Clas Ohlsson/Jula.)

Så jeg har kjøp seng på Ikea. Men om du ønsker bruke litt penger og ønsker senga så tror jeg nok den er super :)

Skrevet

Ja, det var bare det at vi ikke har så stor plass på soverommet, så jeg tenkte at mamma kunne få kjøpe den til oss(altså hun har foreslått det selv da..) også kan vi kjøpe en ikea seng til siden...? Men det er ikke lett å bestemme seg. Hvor har du kjøpt troll?

Skrevet

Jeg har Troll sengen (bedside crib)

Den er veldig fin, men det følger ikke med "feste" til sengen, så der må man enten være kreativ eller klare seg uten, jeg klarer meg uten.

Lakenet jeg bruker er vanlig vugge/vogn laken.

Skrevet

Jeg har også kjøpt babybay senga, men heller ikke tatt den i bruk enda. Termin 9. juni. Har montert den sammen, men samoeren synes det er litt tidlig å sette den opp:-(

Synes den er kjempesøt, og skal montere sengehimmel over. Hun jeg kjøpte den av, skrøt veldig av den. Hun hadde brukt den til sin sønn, og sa det var veldig deilig å slippe og stå opp om natta for å hente barnet for å amme. Jeg gleder meg til å ta den i bruk!!

Skrevet

Hvordan himmel da? Kan man feste hvilken som helst på? Jeg har null peiling :P

Skrevet

Jeg har også tenkt på denne, men er redd fr at den er litt kort.. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en sprinkelseng som skulle vare helt til hun blir for stor til den, altså til hun begynner å prøve seg på å klatre ut selv, og da kjøpe en vanlig seng.. men kjøper man denne, tenker jeg at man kanskje etterhvert må kjøpe sprinkelseng, for så å kjøpe vanlig seng.. Det er mye å bruke penger på for tiden, så akkurat det gjør meg litt skeptisk, men ellers ser det jo helt supert ut å slippe å reise seg for å hente den lille og for å sjekke den lille, i tillegg er hun nært selv om hun sover i egen seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...