Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer dette av?

Jeg har to barn fra før av og hadde det ikke sånn da.

Jeg har ikke hatt røff sex eller noe lignende som kan forårsake det...

er i min 31 uke...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg og er veldig hoven i dette svangerskapet, var ikke det forrige gang. Det er ikke akkurat så veldig behagelig :P

Har i tillegg veldig utflod jeg da, så føler meg ikke akkurat delikat kan man si....

Skrevet

Ja,utfloden er her og.....

Absolutt ikke behagelig nei.. Og heller ikke attraktivt......

Skrevet

jeg også. Og det blir verre etter sex, selv om det ikke er noe røffe greier for tiden. Vet ikke hva det kommer av egentlig. Kansje at ungen presser nedover?

Skrevet

Samme her... Føles hovent og ømt og mye utflod... Veldig sexy... :P

Skrevet

Samme her. Hvis man har født før, er det naturlig. Alt er litt "slappere" og mer motagelig, både på godt og vondt. Ikke noe å bry seg med, sa jordmor.

Skrevet

Er sånn her å :S Ikke spes lekkert at det gjør noe. Begynte å lure på om det var infeksjon eller noe men har jo ikke de plagene heller. Kun hoven og øm, i tilegg til mer utflod. Mega sexy ja :P Bra ingen ser oss til vanlig der nede, på gata liksom.. :P

Skrevet

Trur dette er ganske normalt. Man blir jo litt hoven og øm i under ekstremitetene også, vi har jo tross alt en beibi som veier ett par kg foran på magen, og samtidlig presser litt ned, er ikke noe rart at det blir litt hovent og også av og til åreknuter. Utflod er jo også normalt, så lenge det ikke forandrer farge eller lukt. :). Jeg har lagt merke til at jeg er mye mer elastisk i kjeden, når jeg har sex for tida... sikkert at kroppen forbereder seg til fødsel :). Utrolig hva kroppen gjør altså :).

Er forresten i uke 30 ;).

Skrevet

Ok. Tusen takk for svar,damer!:)

Da er det heldigvis ikke bare meg:)

Skrevet

Har det slik jeg også! :-) Hadde det ikke sånt med nr1 så dette er nytt for meg. Når jeg skal tisse,kjenner jeg også veldig nedpress,noe som ikke er så veldig behagelig.

Er selv i uke 36 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...