Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg vasker og rydder mer en gjennomsnittet,men alikevel er det mer skittent hjemme hos meg enn hos gjennomsnittet. Det skal sies at jeg har 2 stk store hunder som drar med seg masse sand og skitt inn,spesielt når det er vått ute.Da er gulvet fult av labbespor og lereflekker. Å når jeg har vasket,å tråkker på gulvet igjen blir det alltid skittent spor etter meg,hvordan unngå det? Å dere som har hund,hvordan holder dere det rent hjemme hos dere?Det hjelper ikke å tørke de av beina.Blir sprø!! Trenger tips!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Er det så nøye da? Tror du det er hvor reint du greide holde gulvet deres ungene vil huske med glede når de blir store?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Nei,men er ikke kult at når vi får besøk så blir de super skittene under beina,å at sokkene til ungne alltid er skittene! Er greit å ha ett rent gulv når man har barn som kryper på det. Er som regel bare værst ved regnværs dager:) Men,er frustrerende at det aldri er vits å vaske gulvet. Nå har jeg jo valgt å ha 2 hunder selv,å synes det er verdt det,så får vel bare ta ulempen med å ha hund.¨ Men,ser aldri at andre med hund har skittene gulv,så lurte på om det var noen triks.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg spyler hunden (flatcoated retriever) under buken, beina og labbene før han får komme inn. Har aldri vært plaget med skitne gulv.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 tørk av hundene før de får gå inn.. Støvsug først, så dra over med våt fille og tørk av med en tørr fille når du vasker. Bruk kunn edikk og sitron i det varme vannet når du gjør dette og gjennta en gang i uken..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Sånn er det å ha hund. Syns de fleste som har hund har det ekstra grisete inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå