Gå til innhold

Gikk ut i permisjon i dag og er helt utslitt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk! Gikk endelig ut i permisjon i dag. Har flere ganger lurt på om jeg skulle krype til korset å sykemelde meg, men har ikke hatt samvittighet til det. Etter jobb i dag (som bare var 3 timer) var det selskap i familien. Da kjente jeg hvor sliten jeg egentlig er.... Helt på bånn - kunne begynt å gråte for det meste.

Har ei tulle på 2,5 år som er på 4 dagen uten bleie i dag. Hun skulle selfølgelig ha to "uhell" mens vi var der. Fordi ingen av oss fulgte med på signalene hennes....... I tillegg ble alle de andre ungene skysset ut for å leke, mens jeg synes ikke hun skal ut på egenhånd da hun har en tendes til å stikke av og putte alt mulig i munnen. Har hatt flere turer på legevakta og to til sykehus på grunn av dette. Og der følte jeg at jeg måtte sitte å forsvare at jeg ikke ville sende henne ut alene.............

I tillegg har jeg og mannen gått på tuppa begge to de siste ukene. Han takler ikke synet og stemmen til mora mi. Jeg kan delvis forstå han, men han forventer at jeg skal forandre mor...... Og det er noe jeg ikke orker å gripe fatt i nå, og heller ikke har til intensjon å gjøre....... men det forstår ikke han og det ender med krangling hver gang vi har vært hos foreldrene mine - eller de har vært på besøk hos oss - eller han hører snakk om mor...

Alt tærer på kreftene og nå er jeg utslitt. Men heldigvis endelig i permisjon! Håper jeg kan få ladet batteriene de neste ukene før lille mini i magen bestemmer seg for å komme ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som en god ide` å lade batteriene :) Godt du er i permisjon nå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...