Gjest Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hei Jeg lurer på dette for min lille sover mellom hvert måltid. Er våken 1-2 timer, så sover han 1/2-1 time. Han får flaske ca hver 3 time. Første og siste dupp varer ofte lenger enn de andre. De kan vare 1-2 timer. Han får somregel ikke sove etter kl. 17.30. Han får sitt siste måltid en gang mellom 19 og 20. Så legger jeg han for natten etter dette. Han sover hele natten. Altå frem til en gang mellom 6 og 9 om morgenen. Så sånn sett er det jo veldig bra. Å jeg har egentlig ingenting å klage for. Men det jeg lurer på er egentlig om det er vanlig at de sover mellom hvert måltid? Har dere soverutiner på dagen for deres små på 3.mnd?
abella Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Det kommer jo an på hvor ofte de spiser. Knerten er nå 5,5 mnd og sover fortsatt mellom hvert måltid, det har han bestandig gjort. Får mat 4 ganger i løpet av dagen, da blir det 3 dupper.
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 hei min lille spiser hver tredje time, altså klokken 07, 10, 13, 16 og 19, så og si til helt samme tidspunkt hver dag!! så sover han fra ca. 19.15-07. soving på dagtid er litt rotete her i huset, han sover som oftest 1-2 timer mellom dagens første og andre måltid. og 1-2 timer mellom 13-16 måltidene, og gjerne en halv time til time mellom de to siste måltidene... men når det gjelder sovingen hans er ingen dager lik.... kan kjøre bil i 1,5 time og han er våken hele tiden, eller gå på tur i 2 timer og han er våken hele tiden... hadde vært deilig å kunne fått til gode soverutiner på dagtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå