gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 synes d er litt vanskelig med denne regninga da.. jeg er nå 11+1 tror jeg(tippa over til 11 uker her i går) termin 29. nov her inne, men legen regna 28. nov.. forvirrende:) leste i sta ei som hadde termin 1.des og var 9+3 tror jeg..? første dag i siste mens var forøvrig 18.feb:)
desembermamma2010 Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hei Da er vi komt ca like lang. Legen min mener jeg er 12+1, men jeg mener jeg er 11+0 (i dag.) Legen regner termin 20 november, utifra første dag i siste mens som var 13 februar, men jeg regner termin 28 eller 29 november siden jeg hadde mer enn 28 dagers syklus mellom januar og februar mens. Så er det jeg går ut i fra hvertfall. Heller det, enn å bli skuffet av å bli satt tilbake en uke seinere. Skal på UL rundt sankthans. 2. svangerskapskontroll 18.mai. Fin form du eller?
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er i uke 10+2 , første dag i siste mens var 26 februar, og jeg har termin 3-4.desember. Har ikke vert hos legen enda, så får se, skal nå til uka=)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 okey:)spennende dette!! hihi snart 2.tri!!! johoo:) her er formen kvaaaaaaaaaalm... spyr ikke,men kjempe kvalm.. spiser hele tiden for å ikke være kvalm, men etter jeg har spist blir jeg så kvalm igjen..(etter ca 30.min) har dere gått opp mye i vekt da? jeg har lagt på meg myyye... dritt.. formen deres da jenter?begynner d å blinoe mage? og har dere barn fra før?
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jeg må spise hele tiden, og blir fort kvalm igjen, så har det på samme måte som deg, men jeg spyr også! Har ikke spydd de siste to dagene, så håper virkelig det er over nå Jeg har gått litt ned i vekt, men ser mye større ut=( Magen er oppblåst hele tiden, hehe. Ingen barn fra før, hva med deg? Tror jeg skrev feil i sted, jeg gikk inn i uke 10 på fredag, så er vel heller 9+2 dager i dag da, og ikke 10 +2. Har gått litt i surr for meg også dette. hehe
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 huff stakkars deg:( verste jeg vet er å spy! glad jeg slipper.. da slipper du tydeligvis å gå opp i vekt, nei da er jo ikke kult d heller sikkert:( jeg har gått opp kanskje 7 kilo(!!!!!) oppblåst jeg å ja.. ser litt gravid ut ja,, men ikke så ille på mårran da:) har et barn fra før, da gikk jeg opp 45 kilo!!!!!!!! jeg vet jeg vet.....sykt.... må å være forsiktig nå.. mye som går i surr for tiden ,,hehehe.. lykke til:)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Gleder meg til matlyst jeg... og til jeg orker å bevege meg litt mer. Vil ikke spy for å holde vekten nede nei;-) , men vekten er en ting vi alle tenker på, dessverre=/ Håper du slipper å gå opp 45 kilo denne gangen. mye vann i kroppen da eller? hehe, du må ha spist for to skjønner jeg;-) Lykke til du også, håper kvalmen tar slutt for oss begge, SNART!!! =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er vel 5+4 idag så vidt jeg husker (denne gang har jeg ikke like god oversikt på tellinga som forrige svangerskap). Jeg husker ikke eksakt når jeg hadde mensen sist, og heller ikke eggløsning, så hos meg er alt veldig cirka. Men på graviditetsstesten sto det 3 uker+, så da plusser jeg på 2 uker som det som regel er fra første dag i siste mens. Det stemmer også med cirka mens og cirka sex rundt eggløsning. Da får jeg terminen min 31. desember, altså på nyttårsaften. Så jeg blir ikke overrasket om terminen min blir korrigert
Lykke Lie Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er 9 uker imorgen og har termindato 9. desember ) Har ikke vært på UL så gleder meg vanvittig til det; til å få vite mer bestemt termin dato, event. kjønn og om det er én eller flere ;o) Jeg er skikkelig kvalm om morningen hvis jeg gjør for mye før jeg får noe imorgen (kan f.eks. ikke ta en dusj før jeg har spist, uten å bli kjempe kvalm). Kveldskvalmen er nesten verre; da må jeg sitte helt i ro til det gir seg. Har ennå ikke kastet opp, da, men har ikke så lett for det heller... Jeg har en datter (snart 14 år) og en sønn (8,5 mndr.) fra før, men jeg har bare vært gravid med datteren min.
desembermamma2010 Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har nok lagt på meg noen kilo. Spiser hele tiden, og kaster ikke opp så da må det jo legge seg et sted. Har ikke fått gravide-mage men er veldig oppblåst for tiden og føler meg ikke noe fin for å si det sånn. Har i tillegg fått en del ekstra uren hud, så føler meg ikke fresh for tiden :s jaja. har akkurat fått bekreftet at jeg ikke har krav på foreldrepenger, så føler meg ganske lost i skrivende øyeblikk. kult!
Student89 Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er 8+5 skal til jordmor i morgen.. håper å få høre hjertet. Var kanskje muligheter for en tidlig ul i morgen også det blir spennende.. reiser til egypt på onsdag, så hadde vert greit å kunne slappet 100% av på ferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå