Zeke Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Idag sitter tårene i øyekroken, er så sliten å lei av å gå slik, å enda er det 9 uker igjen. Det startet med prolaps i september etter et fall, tok 2 mnd før jeg fikk diagnosen på det, så gikk det over til kraftig bekkenløsning , så har ligget siden desember å frem til nå + da resten av svangerskapet, huset her står opp ned siden vi bygger bad,(er kjempe glad for det altså) men jeg klarer jo ikke å gjøre noen ting, etter 10 min med litt jobb i huset så låser kroppen seg.Å mannen må jo ta av seg det meste med de 2 andre barna i huset. Så jeg får dårlig samvitighe for den lille i magen, er jo kjempe glad for at jeg er gravid (siden jeg mista 2 i fjor) men kjenner at jeg skulle ønske de 9 siste ukene gikk kjempe fort slik at jeg kan få møte den lille gutten vår.Å kroppen min blir normal igjen, det er jo ikke lille gutt sin skyld. Er bare så lei av å føle meg uduglig å ikke kunne hjelpe til med noe. sorry et langt klage innlegg, måte bare få det ut.
JKM09 Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 hei hei skjønner godt at du føler deg motløs når du fikk problemer så tidlig i svangerskapet. Ikke morro å se på alt du skulle ha gjort selv, men som andre må ta istedefor. Kjenner litt til det selv, men jeg har ingen store forpliktelser slik du har. Vet ikke hva jeg skal si for trøstende ord, annet enn at det er en liten periode av resten av ditt liv. Etterpå kan du gjøre hva som helst lykke til videre de siste ukene...
Zeke Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Takker, det er heldigvis ikke lenge igjen nå, tanke på at jeg har ligget nå i 4 mnd, å prisen er jo verd det
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Har bare lyst å gi deg en klem. Ikke kjekt når vi kjenner at bunnen er nådd. Har en slik dag i dag jeg også, men det er mer på det psykiske plan - har utrolig lite fysiske plager. Er bare sliten! Jeg skal til legen i morgen og kommer til å ta det opp der, kanskje du også bør ta en prat med legen eller jm å snakke om følelsene, det kan lette litt..... det er i alle fall min erfaring. Er ikke kjekt å ha dårlig samvittighet for den lille i magen!
Zeke Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Sender en stor klem til deg Eskimo, Satser på at hjelper jo mer sommeren kommer, å badet blir ferdig, + vaskerommet for da skal jeg innrede det til lile gutt kommer, det ser jeg fram til. Det er sikkert lurt å snakke med legen din, jobber du fult enda?
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har jobbet fullt, dvs 50%, frem til i dag - gikk ut i permsjon i dag Takk for klemmen!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 huff.. kjenner meg meget godt igjen... selv har jeg sletet med bl siden begynnelsen av 1 trimester... har ikke fått lov av fysio å jm til verken støvsuge,vaske gulv, henge opp klær, skifte på seng.... slitsomt å se at alt jeg anser som min jobb må gjørest av andre... sambo er kjempe flink til å stille opp, men jeg skulle ønske at han kunne hjulpet litt mer til... han er som menn flest, å ser ikke rotet på samme måte som meg.. blir mange kvelder med tårer, siden jeg føler meg udugelig.. sitter også me dårlig samvittighet ovenfor mini.. er jo ikke h*n sin skyld at ting er slik som de er..
Zeke Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2010 Ja det samme her, min mann er flink men ser desv. ikke rot slik jeg gjør Det er som jeg skulle ha skrivd det selv, vi er nok litt forskjelige vi kvinner og menn men det er heldigvis ikke lenge igjen nå, håper disse 9 siste ukene går fort eller at lille gutt kommer litt før, ikke mer enn 2 uker da vil at han skal være stor nok og ferdig utvikla altså, ikke noe prematur barn, det vil jeg ikke ha. Hans helse er det viktigste altså.Skal på UL igjen i uke 32 , bare 2 uker igjen , gleder meg til å se han igjen. God bedring og lykke til minitromsø
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 jeg har ca 10 uker igjen.. håper også at mini kommer ca 2 uker før... føler jeg ikke har helse til å gå over tiden :\ kan ikke huske at det var så tungt med første mann.,... håper vi blir ferdig med beibi rommet, å gjesterom til h'n kommer.. det å gå gravid skal jo være koselig... huff... det er sant det de sier, å gå gravid ER en 24 timers jobb..
Zeke Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2010 Begge de to andre har kommet på termindatoen, så trur denne kommer da også, 7juli. Lova meg selv at jeg ikke skulle klage men nyte dette svangerskapet hvis jeg blei gravid igjen i høst, men det var før jeg visste at jeg skulle ligge hele svangerskapet. Men ser fram til prisen, til å holde lille gutt i armene mine, da er det vært det, å satse på at BL er over etter fødslen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå