stearin Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hvordan vokser magen hos dere? Har den vokst veldig mye siden 2. trimester, merker dere at den blir større og større etter noen dager/en uke og sånt? Kanskje litt teite spørsmål, men jeg er 29+6 og synes magen min er ganske liten når jeg sammenligner den med andre gravidemager..
fresh Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 magen trenger ikke være stor, noen gangen gjemmer fosteret seg i ryggen, slik at magen ikke blir så stor Og den vokser mest i slutten, så bare smør deg med tolmodighet
memather Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er 34+4 og magen min er heller ikke stor sammenlignet med de fleste som er like langt. Men vennene mine merker at den vokser fra uke til uke, det er ikke så lett å se selv, for det skjer jo gravis. Men hvordan er symfysemålene dine fra jordmor?
fastelavens_bolla! Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 jeg har også veldig liten mage, er 31+3, selv føler jeg at den har sluttet å vokse for lenge siden, men det stiger hver gang jeg er på kotroll. altid under gjennomsnittet men den vokser. har fått beskjed om at jeg bare skal nyte at den ikke er kjempe stor. alikevel hadde lille knøtte god plass i magen. som er ganske spiss og ganske langt nede, men han ligger i tverrleie her.
M4 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 I og med at jeg er høy, 183 cm, så er ikke magen min så veldig stor! Den har likevel vokst jevnt og trutt, ligget nederst i det grønne feltet hele veien, og ultralyd viser faktisk at babyen er litt over gjennomsnittet. Dette innebærer altså at størrelsen på magen ikke nødvendigvis har noe å si for størrelsen på babyen. Jeg har lang overkropp, og babyen har god plass inni der Ellers vokser jo magen litt i rykk og napp, og noen uker merker jeg at den vokser mer enn andre uker ved at det strekker veldig. Dette er også helt normalt, de vokser ikke like mye hver uke. De siste 4 ukene nå før fødselen skal jeg prøve å ikke spise så mye sukker så han ikke legger på seg unødvendig før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå