Gå til innhold

vil ikke ha den ene puppen...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

minsten på 2 mnd liker kun den ene puppen, og nå merker jeg at jeg har mindre melk i den upopulære. noen råd...? Kan man klare seg med bare en pupp i værste fall?

takknemlig for svar, er litt oppgitt!!;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips er at du pumper det andre, og gir det med flaske eller skje, man kan amme med kun et bryst, men man kan fort bli litt skjev og få litt vondt i ryggen da.

Skrevet

Ta han med til kiropraktor eller fysioterapaut, kan være noe med nakken?

Her skjedde det samme og det endte med at jeg sluttet å amme etter tre mnd for jeg ble helt skev og fikk betennelse i armene/skuldrene...

Skrevet

Det kan tenkes det er forskjell i f.eks hvordan melken kommer, eller at den lille har vondt i nakken sin når h*n ligger på den upopulære puppen.

Har hatt det sånn med alle mine 3 knøtt. Det har vært ca 50% mindre i den upopulære puppen. Har ikke blitt skeiv eller fått stiv nakke jeg ihvertfall ;)

Du kan jo forsøke "tvillingstilling" og se om den lille vil ta den upopulære puppen på den måten. Da holder du den lille som en håndveske under armen din. Det kan fungere!

Skrevet

Jeg har en pupp som fungerer dårligere enn den andre, dvs at utdrivingen er mye tregere på den. Den puppen har alltid vært liltt mindre populær, og det blir jo en dårlig sirkel. Jeg har ikke hatt noen fysiske problemer med at dene ene blir tyngre enn den andre, og husk at folk ammer tvillinger! Dvs at det ikke er noe problem for et barn å klare seg med et bryst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...