Gå til innhold

CB EL test 7 pk- Noen spørsmål !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har monitor, men pga syden tur nå vurd jeg å kjøpe med meg EL tester fra Clearblue, slik 7 pk..

Men Hvilken dag starter en de testene på da det bare er 7 stk i pakken ???

Håper noen kan hjelpe.. Er på mens dag nr 2 nå ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Det kommer an på sykluslengden din. Ligger vel med en sånn oversikt i pakken, vil jeg tro, over hvilke dager å starte på. Ellers har du en oversikt nedover på denne siden :

http://pernille.info/faq_egglosningstest.htm#8

:)

Skrevet

Ok,, slik ja,,

Jeg har 28 dagers sykluser,

Skal se litt på den linken der jeg,, Tusen takk for svar :))

Skrevet

På 28 dagers syklus - skal du begynne testingen på dag 12!

Skrevet

Dag 12 som en annen sier, men jeg fikk positivt utslag på EL- test fra Clearblue på dag 9 (ble gravid den gangen), så jeg starter testingen noen dager før for å ikke risikere å gå glipp av noe :-)

Lykke til!

Skrevet

Oi! Får nesten håpe jeg hadde el på dag 9 jeg også...får nesten litt prestasjonsangst nå ved testingen.

Det kan absolutt variere, på pernilleinfo står det at lutealfasen, altså tiden fra eggeløsning fram til mens kan variere fra 10 - 18 dager. Så ingenting er sikkert. Du kan jo benytte deg av tappetafsingsmetoden også. Står mer på pernilleinfo.no. =)

Når jeg ble gravid med min sønn viste det positiv el test på dag 15 etter 1. dag av siste menstruasjon. Og jeg hadde da en punktlig 28 dagers syklus.

Forrige mnd testet jeg tidligere enn vanlig - men ble veldig skuffet da den ikke slo ut i det hele tatt. Både skuffet og dyrt!

Håper du finner din el. Jeg har laget en kalender i excel som jeg noterer ned alt i forbindelse med syklusene - og sammenligner for mnd for mnd. Synes det er veldig kjekt.

Lykke til!

Skrevet

Hi hi, kanskje du kan få resten av mine:-) Startet på dag 11 jeg med 28 dager syklus. Sluttet å teste etter 8-9 dager da jeg ennå ikke hatte fått positiv test, så mulig jeg hadde EL før det.

Klarer nesten ikke å vente med å teste igjen på torsdag! Besøk eller smilefjes på CB???

Skrevet

Hm,, Har regelmessig 28 dagers sykluser jeg da,,

Men står testing fra dag nr 12, hm,..Tenk om det er for seint da,, ?

Mener jeg fikkpos med monitoren på dag nr 13 sist jeg,,,, Kanskje je burde testa fra dag 10 da ?? Hva tror dere ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...