Gå til innhold

Er så lei meg.. har mistet lysten på livet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjordt mye "galt" i mitt liv,blant annet utroskap...

Og det er noe jeg tenker på veldig ofte.

Dette skjedde for 15år siden,jeg var da gift.

Forholdet vårt skarantet,og jeg ville vel kansje ha mere "fart" i livet mitt.

Jeg gjorde det flere ganger.

Etterhvert ble vi skillt,og jeg begynte og leve livet..

Etter en stund,fant jeg mannen i mitt liv,vi giftet oss fikk barn.

Så kom han hjem i kveld etter en fest å var mektig forbannet på meg,for han hadde hørt rykter ang utroskap osv..

Vi har snakket om det før,og jeg har lagt frem alt,men han mener at jeg lyver

Jeg fortalte han alt,men han stoler ikke på meg lengre.. vet ikke hva som skjer med ekteskapet mitt nå.. jeg bare gråter og gråter vet ikke hva jeg skal gjøre... har mistet lysten på livet.....

Men jeg skjønner ikke hvorfor han tar så "hardt" på noe som skjedde leenge før hans tid,ikke missforstå,utroskap er alvorlig,men har vi egentlig noe med å blande oss inn i ting som har skjedd med partnern våres før vi ble kjærester..?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Men likevel mener jo alle med unntak av en ørliten minoritet av ikkesinnsyke her inne at den typen åndsvak sjalusi er greit, normalt og naturlig når det gjelder dem selv, og man har all rett i verden til å ikke noensinne stole på folk som har pløyd rundt på frihånd. Så mannen din er nok i godt selskap.

Skrevet

Han er vel redd for at det samme skal skje igjen. Greier han ikke å stole på at det ikke skjer, så må dere kanskje vurdere noe parterapi eller noe.

Hold hodet høyt og vær glad i deg selv. Finn frem din indre pippi og fortell deg selv at du er til å stole på, du er fin og snill og akkurat passe som du er. Stå på min venn!

Skrevet

Jeg tror det er helt normalt å få slike følelser som deg når ting går imot i livet. Jeg mistet selv lysten på livet når mitt ekteskap raknet. Mye tid som går til å gruble over ting og hva man kunne gjort annerledes.

Jeg tror det er viktig å prate om dette, si tingene som du føler og at du aldri ville sette slike ting på spill mer.

Lykke til:)

Skrevet

Det var vel noen på den festen som foret han med god gammeldags sladder. Vent til han har fått sovet ut så tar du det opp igjen. kanskje har han innerst inne vært redd for at du skal gjøre slikt mot han?

Ting som skjedde for 15 år siden, er det veldig lite du kan gjøre med nå. Bare spill med åpne kort. Så må han selv velge om han vil stole på sladder eller på deg.

Skrevet

Jeg har lagt alle kortene på bordet,men han stoler ikke på meg..

Vet ikke hva som venter meg ang ekteskap og livet videre..

Men jeg vet hva som er rett og hva som er galt ang sladder,men det høres ut som om han har valgt å stole på rykter...

Takk for alle svar

Skrevet

visst han har valgt å stole på alle rykter så høres det nesten ut som om dette er en måte å vri det over på deg slik at det er enklere for han å komme seg ut av ekteskapet...kansje han har vært utro også bruker han dette mot deg? fortid er fortid å det burde han vite,patetiske mannfolk som drar dette opp etter di har vært på fest er heller ikke noe å samle på desverre...du vet jo sannheten så jeg ville ventet å se hva det neste skrittet hans blir,kaan være en stor misforståelse noe jeg håper for din del :) du kan ikke gjøre noe med ting som du gjorde for 15 år siden,alle mennesker feiler å hadde di ikke gjort det så hadde jeg jammen meg blitt bekymret for d heller...ønsker deg lykke til å husk at du er et fantastisk uansett hva andre måtte mene :) god klem til deg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt tungpusta av å lese innlegget ditt. Var for en tid siden i et forhold hvor jeg stadig ble beskyldt for ting jeg ikke hadde gjort. Ble ikke trodd, uansett hvor logiske forklaringene mine var. Dette også for ting som hadde skjedd før vi ble sammen. Det vil si, de hadde IKKE skjedd...

Hva du har bedrevet før dere ble sammen har han INGENTING med!

Best han får dette inn i hodet ellers kommer hele greia til å rakne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...