Gå til innhold

Hva krangler dere mest om?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i mangel av sex ( jeg har større behov enn han) økonomi og at han er lat.

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, mangel på sex... økonomi ( fylla i stadenfor rekninger), fortiden hans (syk x kjæreste) Bagateller som oppvask,rydding,kles vasking ++

Skrevet

Hos oss kan tåpelige tulleting utvikle seg til en krangel. Jeg er ganske temperamentsfull. Hvordan vi skal regne ut karakterskalaen til eksamensbesvarelser, for eksempel, eller om Ricky Martin sang live eller ikke på Oprah.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Husarbeid blir diskutert av og til, jeg mener han kan bidra mere hjemme, men han er jo sliten stakkar som uke pendler til Stavanger mens jeg jobber fullt og har 2 små barn på 2 & 4 år......

 

Ikke ofte vi krangler, men føler av og til på at han har så mye fritid, han er jo ferdig på jobb kl 1600 der nede og kan trene etc, men jeg kan ikke gjøre noe etter barna har lagt seg, ikke enkelt å få barnevakt.

Bare jeg som er missunnelig ....... men hadde ikke klart å være fra barna 5 dager heller, så jeg er heldig som får være sammen med de da : )

 

Så hender det seg at han synes vi har for lite sex da, men det er fredag - søndag vi kan gjøre det, og ikke alltid jeg er på topp, spesielt ikke på kveldstid.....og dagtid går med på å være sammen med barna og da er det jo ikke bare å hoppe i halmen.

 

Ja, ja, sånn er det, men vi har det bra sammen heldigvis : )

Skrevet

At han har et kjempestort ego!!! Det gir seg bl a utslag i at han ikke lytter så godt, men turer i vei om noe så snart jeg har startet en samtale. F eks jeg brenner etter å fortelle om et prosjekt jeg planlegger, og jeg skal be han om råd. Før jeg har rukket å beskrive prosjektet, er han i gang med å beskrive et prosjekt HAN ønsker å sette i gang! Åh, det er så irriterende!

 

Men han skjønner det i ettertid, for jeg blir jo helt taus og betutta når vi ender opp der. Da ber han om unnskyldning, det skal han ha...

  • 1 måned senere...
Skrevet

mangel på sex, nærhet, gode samtaler. Jeg synes det er trist å bli behandlet som en kompis..

Skrevet

Alkoholforbruk. Tåpelige misforståelser. Somling.

Skrevet

Vi krangler egentlig veldig liten, men når vi først gjør det så gjør vi det skikkelig... Det handler 99% av gangene om hans sønn og moren til hans sønn. Hvordan han vil at jeg skal forholde meg og hvordan han forholder seg til dette...

Skrevet

Vi krangler om at vi aldri får noe gjort, vi er TTT-personer begge to - en dårlig kombinasjon som funker heldigvis :P

Skrevet

Vi krangler mye om barneoppdragelse, husarbeid, alle ting og tang som skal gjøres, sex, ehm det aller meste. Etter at snuppa kom har vi vel omtrent ikke snakket sammen uten at det har vært krangling.

Skrevet

Vi krangler om alt mulig rart i grunnen. Det værste er når unga hører det. Da sier de at de ikke liker at vi krangler, eller diskuterer høylytt da.

Handler alltid om sex, han er ikke fornøyd med antall ganger vi gjør det! Eller så er det grensesetting på 14 åringen vår, eller hvem som sa eller gjorde hva. Som sagt alt mulig rart. Men det går i bølgedaler her da. Når vi har det ille så føler jeg ikke noentingen for han, og vil skille meg. Da kjenner jeg at jeg får avsmak for hele mannen. Men når alt er ok så elsker jeg han over alt på jorden:-)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Om at han er glemsk og at jeg er sjalu.

gennerelt ang. PRIOTERINGER.

Er jo ofte sånn at menn og kvinner er veldig ulike i tankegangen.

Og da blir det av og til en liten kræsj.

Men er ikke så store problemer at det går ut over parforholdet.

Litt må en tåle når en velger å dele livet sitt sammen<3<3<3

 

Klem

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Samme som Paaseliten sier. Om dumme småting. komisk egentlig. Og litt om husarbeid og hvem som gjør hva og sånt.. typiske ting. Men irriterende. Bør jo kunne skjerpe oss.. men neida.. er så lett å fly i taket.. Men skal være glad vi ikke har noe store krangler eller problemer. Om ricky Martin sang live på oprah er liksom ikke det største problemet. Men merkelig nok lett å krangle om hehe. Men så er han jo superbra. :-) men jeg har et stort temperament, mens han ikke har det. blir ofte skjevt. jaja. :-)

Skrevet

Samme her. Det meste går på prioriteringer. Hvor mye tid han bruker på jobb, jobbreiser og andre aktiviteter som gjør at jeg blir stuck alene med tre barn og full jobb og tilnærmet alenemor-status...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...