Silius82 Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er førstegangs, og vet ikke hvordan dette "skal" føles. Har menstermin i morgen, UL på onsdag. Den siste 1,5 uken har jeg hatt mensmurringer, mage og korsrygg. Kjent ut som om jeg skulle få mensen hvert øyeblikk liksom,,, I kveld har jeg hatt veldig vondt i ryggen, verk på en måte, og nå har jeg smerter i hele magen, takvise, ca 10 min mellom hver gang. I "pausene" kjenner jeg ingenting.... Tror dere dette er rier...? Det er ikke "vondt nok" til at jeg tror det er det, men samtidig har jeg ikke hatt det før... Har dessuten hørt at det tar seg opp.... Jeg vet jeg skal vente til ca 5 min mellom hver før jeg ringer, men hva om det ikke er rier, feks bare mageknip....? Blir så usikker jeg.. . Takk for hjelp!
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Det kan være rier, og det kan være maserier. Om det er maserier så sies det at det går over om du tar et varmt bad eller en dusj, prøv det, om det ikke går over så er du kanskje i gang? Har du mer enn 5 sammentrekninger i timen så er det vel rier det er snakk om Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå