ApriIbaby Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er sjelden her lenger...mot mange ganger daglig før. For mye i flere år. Det skjedde sååå mye - spesielt her på skravle. Nå synes jeg det er lite nytt og ikke så spennede mer... Er det meg som har gått videre eller er DIBs storhetstid over?
Villa Perlesukker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Samme spurte jeg for noen uker siden. Jeg har alltid vært mest på skravle men merker jo at anonymforumet er blitt litt mer det nye stedet hvor ting skjer. Kranglesiden er vel det den alltid har vært: et sted hvor jeg alltid får meg en god latter og hvor jeg tror de som "henger" der faktisk er mer reflekterte og tåler mer enn skravlejentene. Det spøkes mer der inne og folk drar humoren alltid litt lengre enn her inne:) Ellers føler jeg som deg at ting er veldig rolig enn de var i 2005 da jeg kom hit for første gangen
~sjiraff~ Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Usikker på hva som har skjedd her. Mener bestemt å huske at det var en del mer aktivitet her tidligere. Og mye morsommere...
Monajenten Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Definitivt DIB´s storhetstid som er over! Det var vel i 2005 +/- at vi var en hel gjeng her som pratet masse sammen, og da ble det også arrangert en del dib-treff. Visst var det drittslenging da også, men ikke i samme grad som nå. Forumet har virkelig tapt seg etter at anonymforumet ble opprettet, da det ikke blir brukt i sin hensikt som er å stille pinlige spørsmål o.l. Det er rene, skjære mobbeforumet hvor det sitter mødre (sykt!) som fråtser i andres ulykke, utleverer andre og direkte mobber og hetser. At det ikke er moderering her, er ekstremt. Hadde det ikke vært for at det er mange her jeg har blitt "glad" i etter 7 år på forumet, hadde det nok vært mye enklere å si takk og farvel.
Ranveig R Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Ja, eg har følelsen av at 2005 var året. Var på både BiM- og DiB-treff, trilleturar og eg veit ikkje kva i '05 og '06. Heilt umulig å få med seg alle innlegga på Skravle den gong, trur nok veldig mykje har havna på anonym, som dåke nevner...
Bettybu Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Det har utvilsomt blir mindre aktivitet ja!! Fikk poden i 2005 og har hengt med mer eller mindre her, siden da... Men fb har også komt, spørst om noen bruker TIDEN veldig mye der også?? Men det skulle vel være behov for "baby/barn" spørsmål her forsatt!!
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Dessuten burde dinbaby kutte i alle fall 50% av forumene som er her inne. Ved å spre trafikken på en slik måte gjør det noe som er utrolig dumt sett i en selgers og markedsfører sine øyne. Skjønner ikke at dere orker å ha så mange uinteressante forum. Det enkle er ofte det beste og jeg tror om dib tok noen enkle grep hadde de kunne økt trafikken her inne med 100% bare på noen måneder;)
Ugl@ Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Det fenger ikke så mye nei....nå er det drittvær ute og jeg er sykemeldt..så derfor har jeg vært litt mer her inne siste dagene enn tidligere en lang periode..men kjenner det ikke fenger. Men så har jeg ikke baby lengre heller, så mange av debattene begynner å bli temmerlig loslitte og urelevante for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå