Gå til innhold

17.mai antrekk...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode forslag til oss som nok er veldig høygravide på 17.mai? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg går til 17.mai blir det sort tights og lave litt pene ballerinasko og en billig tunika jeg håper å finne...blir ikke lange byturen likevel tror jeg så orker ikke legge hele sjela mi i prosjektet:)

Skrevet

DYTT DYTT DYTT!!

Jeg prøvde kjolen fra i fjor, for den er ganske vid, og skal være belte under brystene liksom. Så tenkte at DEN passe nok!

Jeg så ut som et vandrende telt i den! Sukk.. :-P Sånn går ikke jeg ut ass! Hehe..

Skrevet

de ha veldig mye fine klær på lindex for tiden:) masse som passer fint for oss med mager:)

jeg kjøpte en kjole i fjor som heldigvis er sånn at den passer i år også.. kjenner jeg har lyst til å kjøpe meg noe nytt men orker ikke...

så er veldig gla fjorårets modell passer:P

Skrevet

Jeg har kjøpt en nydelig kjole på Lene-v! (som man ikke ser ut som et telt i!! )

Der hadde di 3-4 kjoler som passer for oss med mager! :)

For di som vil se: http://www.lene-v.no/index.html

Trykk på vår kolleksjon og kjolen jeg har kjøpt heter "oxmo".

Lykke til med kjole-letingen jenter :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg en kjole på B.young, Den er veldig strech og har en fin blondekant nederst, utenpå der fulgte det med en kjempefin.. hva skal jeg kalle det... " tunikajakke" med to fine "hekteknapper" kjempefin for gravide, kjøpte den faktisk i small!! da den var veldig tøyelig, kjekt å ha til sommeren når man er ferdige også;) Den er fin med tights under:)

Kjolen/tunikaen fantes i både i hvit, svart eller blek lilla :)

Skrevet

Jeg kjøpte en fin kjole/tunika fra Villa på Se min Kjole i Oslo på salg for noen dager siden (200 kr). Den er lys beige med blondekanter og fine detaljer. Til den skal jeg har hvite tights og ballerinasko.

Skrevet

tuuuuuuuuuusen takk for alle tips:) (litt endret nick)

satser på å finne en fin tunika som jeg kan bruke etterpå også:)

lykke til på leitingen alle sammen :P

Skrevet

jeg skal ha på meg et skjørt en topp og støvletter... gruer meg, men er det eneste jeg har som er "pent nok"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...