fresh Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 lurer på om jeg trenger en heldress til en baby født i mai, til de kaldeste dagene? Eller er det greit med noen gode varme klær, og dyne til de kalde dagene/kveldene i mai? Hva gjør dere?
bollesmulene Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har valgt noen ullstrømpebukser og en ull body til de kalde dagene, og en nydelig strikket dress i baby ull som jeg tenker hu kan bruke når det er kaldt med dynen i vogna. pluss et lammeskinn å ligge på håper jo varmen er på vei inn, så ikke tenkt så mye på dress.. men kjente jeg ble litt i tvil nå..
Solstrålen_ Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har tenkt som deg, og føler meg sikker på at det rekker. I tillegg har jeg en voksipose (Voksi retro), om det skulle bli nødvendig.Og så blir det lue hele sommeren i ull/bomull (ettersom været endrer seg). Orker ikke tanken på at vesla skal få øreverk.
fresh Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2010 takk for svar.det var lurt, får be svigermor om å strikke en heldress i babyull da Ja stakkars små, vi må passe godt på ørene så de ikke blir syke
2010 Mammaen Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har arvet en pusedress i fleece til gutten vår i tilfelle det trengs (i str 50/56). Hadde faktisk ikke trodd det var nødvendig, så hadde ikke tenkt på å kjøpe det men det er jo så kaldt! Ikke mye mai-vær. Tror nok en heldress i ull kan komme godt med hvis det ikke skjer noe dramatisk med temperaturen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå