Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hun er en person jeg jobbet med før, ganske så mentalt ustabil og mister jobb etter jobb. Oppfører seg som en tenåring, baksnakker deg med en gang du snur ryggen til henne. Hun har skremt meg mye og jeg har kuttet kontakten helt med henne etter hun ødela et jobbvikariat for meg. Hun frekventerte aktivt under forskjellige nick her før (hun fortalte meg to av nickene, og det er kjempeenkelt for meg og se når hun har skrevet innlegg på anonymforumet). Oppførselen hennes her og i "real life" får meg til å skjønne hvorfor barnevernet henger over henne og har gjort sånn at hun ikke får omsorg for en av dem. NN på tide at du skaffer deg hjelp, jeg synes synd på deg og de rundt deg, skjerp deg før du ødelegger enda flere liv!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Hahaha får litt sånn såpeoperafølelese nå jeg.......
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har det ganske så bra nå takk, bare brukt noen år på å komme over denne personen. Og nå tar hun helt av her inne, så eneste måten jeg kan si fra til henne på. Oppsøke henne privat vil jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 regner med det er meg du mener!!! Du kan barre dra til helvette for du kjenner ikke mge lenger, bare deg selv liksom!!!+
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 er det mulig Hi lager innlegg og svarer seg selv. ? crasy
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Hi har ikke svart selv; da hadde jeg sett det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Ja, er vel for lite action i livet til HI, så eneste måten å få litt oppmerksomhet på, er å svare på egne innlegg, stakkars dame, det skal ikke være lett
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Det var da vel ikke så fælt å misse jobben på vaskebyrået HI??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Så du ser ned på dem som vasker? Hvordan skulle verden gått rundt med mennesker som deg 22:14 ?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Bestemora mi har vaska i alle år på skole. Så ikke kom her å snakk stygt om dem som vasker.Det er en jobb og den må gjøres like mye som en som sitter i kassa på Rimi. Hun har betalt skatt i alle år og vært en pliktoppfyllende borger. Og hun er den beste bestemora vi noen gang kunne hatt. Så klapp igjen med drittsnakket og ikke synk ned på et mindreverdighets niva.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er 22.14. Skrev jeg at jeg så ned på folk som vasket?? Har vasket i alle år jeg, vasker t.o.m enda, de fleste mennesker må vaske for å ha det mest mulig hygienisk rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå