Gå til innhold

Har dere gått helt av hengslene her inne idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom her flere ganger idag og fulgt debattene om muslimer. Jeg trodde jeg levde i et land med opplyste folk som hadde evne til toleranse og solidaritet. Men hvis dette er gjengs holdning blandt "nordmenn" skammer jeg meg over å være norsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessverre såå viser det seg at Norge ikke er et fritt, trygt eller åpent land.. Jeg skammer meg faktisk veldig, og håper virkelig at disse mødrene får seg en aha-opplevelse sm snur opp ned på tilværelsen deres.

Skrevet

Har en følelse av at det er ei og samme hormonfylte gravide dame som sitter og koker ihop dette mølet. Hun går nok snart og legger seg.

Skrevet

Som tidligere muslimer sier: Dere må ikke være redd muslimer, eller være sinte på dem, dere må syntes synd i dem.

Det kan sikkert lette litt på hatet mange har for dem!

Skrevet

Akkurat!! Der kom et gullkorn igjen. Det er akkurat slik utsagn som skaper hat.

Skrevet

Når største delen av kriminaliteten i Norge utføres av utenlandske, er det kanskje ikke så rart man går av hengslene??

Skrevet

Er jo ikke bare idag de går helt av hengslene her inne... syns det er støtt og stadig jeg.

Nå har ikke jeg giddet å lese alle disse muslim-trådene, men dette er vel de samme som syns at tortur er greit

Skrevet

Da må du løpe å konvertere umiddelbart!

Skrevet

av svensker, og østeuropeere ja.. Er polakker muslimer??

Skrevet

Det er ikke tortur her i landet, men i de muslimske landene er det det.

Fint å få de inn i vårt land, så kan de få inn litt tortur her og.

Skrevet

Jeg går litt av hengslene når syv av ti innsatte i Halden fengsel er utlendinger. Er ikke det lov?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...