Gå til innhold

er dette slimproppen? hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

beklager detaljene.. men i stad skjedde noe veldig rart .. satt i sofaen og brått rant det , trodde først vannet gikk, men stoppet jo opp, gikk på do og trusa var fylt av hvitt slim og vann.. ! kan dette være slimproppen.. ikke noe mer vått eller noe som helst etter det.. bare veldig press ned og i rompa..

beklager alle detaljene.. men vet ingen andre å spørre enn her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs og slimproppen min har absolutt ikke gått. Her er det tre uker igjen til termin, men...

Jeg får også sånne "anfall" med rennende hvit utflod som er ganske flytende innimellom nå. Tror ikke det er slimproppen. Men kan jo hende at det er annerledes hos deg enn hos meg, og at vannet ditt gikk? Det kan begynne å sildre litt har jeg hørt, hvis hodet står som en propp i åpningen. Kanskje du burde ta på deg et bind og sjekke bindet etter en time og kjenne etter om det er vått? Tror det er det man skal gjøre hvis man lurer på om vannet har gått :)

Lykke til uansett!

Skrevet

slimproppen er ikke den blandet med slim og blod? jeg trodde det, iallefall har mine slimpropper vært det... :o)

Men jeg vet at underlivet har slike "hulrom" der utfloden kan samles og så plutselig kommer alt ut på engang, nå har ikke jeg opplevd det, men leste her inne ett sted at det var ei som hadde opplevd dette som du opplever no... :o) Men du kan jo ringe føden og spørre, de vet sikkert bedre enn meg ;o)

Lykke til :o)

Skrevet

ja, kanskje jeg skal det ;) hmm.. men kan jo hende det er som du sier bare masse utflod, men var på en måte helt blankt, med hvitt i .. vet ikke jeg.. aldri sett det før. og venter nummer to... men tusen takk. og ha en fin lørdagskveld;)

Skrevet

det hørtes ut som slimproppen ja :) Hvor langt er du på vei? Men husk at det er ikke et tegn på at babyen kommer med en gang, min gikk for noen uker siden, er i uke 37 nå. Og den kan gå flere ganger også, og nei, den trenger ikke være blandet med blod, men den KAN være.

Er du i tvil om vannet har gått ville jeg ringt føden, bare for å være sikker :)

Skrevet

7 dager til termin...:) så håper det er starten på noe.. men er egentelig ganske sikker på at det ikke er vannet , som det ikke har rent mer.. men blir ekstra spennende å legge seg :o) kanskje det skjer noe snart!!

Skrevet

men tusen takk for alle svarene.. :)merker hu borer seg ganske langt ned nå..

Skrevet

hvis du er så nær termin er det kansje større sjangs for at det var slimproppen som gikk ja :)

Forrige gang gikk min dagen før...Jeg venter i spenning, håper på rier hveeer dag :)

Skrevet

sender deg gode tanker og fødestøv;) best å nyte de siste nettene med ordentlig søvn.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...