Gå til innhold

September-jenter med fødeplass på Riksen; se hit=)

Anbefalte innlegg

Ser på terminlista at vi er flere m fødeplass på Riksen og termin i september- så hadde jo vært morsomt m en liten presentasjonstråd, i tilfelle noen av oss skulle slumpe til å havne på barsel samtidig (havnet faktisk på samme rom som en BIM-jente sist, hun fødte et par dager over termin, mens jeg fødte 2 uker før- ganske artig!)

Selv er jeg 26 år og opprinnelig Oslo-jente, men flytta ut av byen til eget hus og mer barnevennlige omgivelser i Akershus nå i høst. Er godt gift og har en jente på 1,5 år fra før, og har termin m lillesøster 23.sept- spennende=)

Jobber til vanlig som assistent/ hjelpelærer på en videregående skole i Oslo, men er nå delvis hjemmeværende m lille datter. Jobber derfor bare 40 % nå, fordi vi ønsket å utsette barnehagestarten litt og nyte denne tiden m henne. Max koselig:)

Dere andre; alder, barn fra før, yrke osv- fortell fortell;)

Fortsetter under...

Jeg venter barn nr 2 som er en gutt den 3. september (mulig før om jeg får ks). Er egentlig fra Fredrikstad, men bor nå i Oslo sammen med mann og ei jente på 3.5 år. Ellers er jeg 28 år gammel og jobber som avd. sykepleier.

Ser frem til å bli ferdig med graviditeten og endelig bli 2 barnsmor!

Jeg har termin 1. september og har fått plass på Riksen! Bor med mann og valp på Grünerløkka og dette er vårt første barn og første graviditet og i det hele tatt... Har vært gift i ett år, jeg har jobbet i to og et halvt men mannen min er nettopp ferdig på studiet.

Vi er begge innflyttere ifb studier og har blitt boende i Oslo. Har vel vært her i over 8 år nå! Ingen planer om å flytte hjem igjen :) Ellers jobber jeg som advokat i et stort firma i byen og trives med det. Har ingen plager i sv.skapet i det hele tatt nå som 1. trim-kvalmen er over og koser meg med en voksende mage. Har vel også sammenheng med en svært fleksibel jobb hvor jeg kan stå og gå litt som det passer meg i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...