Gå til innhold

September-jenter med fødeplass på Riksen; se hit=)


Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Ser på terminlista at vi er flere m fødeplass på Riksen og termin i september- så hadde jo vært morsomt m en liten presentasjonstråd, i tilfelle noen av oss skulle slumpe til å havne på barsel samtidig (havnet faktisk på samme rom som en BIM-jente sist, hun fødte et par dager over termin, mens jeg fødte 2 uker før- ganske artig!)

 

Selv er jeg 26 år og opprinnelig Oslo-jente, men flytta ut av byen til eget hus og mer barnevennlige omgivelser i Akershus nå i høst. Er godt gift og har en jente på 1,5 år fra før, og har termin m lillesøster 23.sept- spennende=)

 

Jobber til vanlig som assistent/ hjelpelærer på en videregående skole i Oslo, men er nå delvis hjemmeværende m lille datter. Jobber derfor bare 40 % nå, fordi vi ønsket å utsette barnehagestarten litt og nyte denne tiden m henne. Max koselig:)

 

Dere andre; alder, barn fra før, yrke osv- fortell fortell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter barn nr 2 som er en gutt den 3. september (mulig før om jeg får ks). Er egentlig fra Fredrikstad, men bor nå i Oslo sammen med mann og ei jente på 3.5 år. Ellers er jeg 28 år gammel og jobber som avd. sykepleier.

Ser frem til å bli ferdig med graviditeten og endelig bli 2 barnsmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. september og har fått plass på Riksen! Bor med mann og valp på Grünerløkka og dette er vårt første barn og første graviditet og i det hele tatt... Har vært gift i ett år, jeg har jobbet i to og et halvt men mannen min er nettopp ferdig på studiet.

 

Vi er begge innflyttere ifb studier og har blitt boende i Oslo. Har vel vært her i over 8 år nå! Ingen planer om å flytte hjem igjen :) Ellers jobber jeg som advokat i et stort firma i byen og trives med det. Har ingen plager i sv.skapet i det hele tatt nå som 1. trim-kvalmen er over og koser meg med en voksende mage. Har vel også sammenheng med en svært fleksibel jobb hvor jeg kan stå og gå litt som det passer meg i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24. sept. og venter nr. 2. Har en jente på snart 4 år og hun skal få en lillebror.

Vi bor i Asker, har akkurat bygget nytt hus og jeg er 41 år!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 31 år. Venter nr 2, en gutt, 15. september på Riksen.

Har en jente på 3 år fra før ;)

Bor i Oslo, er fra Oslo.

Jobber for tiden i barnehage, og gleder meg til å være 2 barns mor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...