Gå til innhold

Når stopper brystene å vokse??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære vene, puppene mine har allerede vokst ut av mine bh'er, jeg får presset de på plass (noe som er veldig ubehagelig da de er utrolig ømme), men med en gang jeg bøyer meg spretter de ut! Hadde i utgangspunktet tenkt til å vente litt med å kjøpe nye bh'er, men siden jeg jobber som sykepleier er bøying en ganske stor del av hverdagen.

 

Men når stopper de å vokse? Vet at en del sier at de vokser en del når man ammer også, og hvis de fortsetter å vokse i dette tempoet (er bare 6+5), så kommer jeg til å få pupper som ender opp nede ved navlen når de ikke er like fyldige lengre! Hvis de bare hadde stoppet å vokse nå skulle jeg vært meget fornøyd, de er slik som jeg alltid har ønsket at de skulle være (minus ømheten). hehe.

 

Og det er utrolig kjedelig å måtte kjøpe mange nye bh'er som jeg ikke får brukt før en evt. ny graviditet, fra før har jeg en form på brystene som gjør at de ikke passer inn i H&M bh'er eller andre billig merker, så det blir ikke helt billig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det der...Venter nå nr 2 og merker heldigvis ikke så mye enda denne gangen.Er bare i uke 7 så det kan enda komme.Er snart 12 år siden jeg fikk første mann.

Men da gikk jeg fra å være en liten D til å bli en stor E muligens skulle jeg hatt F.Så bare gled deg..hehe...

 

Nei BHèr er ikke billige så kjøp evt bare en og vask den på kvelden.Det gjorde jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de aldri slutter å vokse ;) Endelig har jeg pupper !!!!!

 

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt svar på det du spør om (for det vet jeg dessverre ikke da jeg er førstegangsgravid i 7. uke). Men det jeg selv har tenkt, er å bruke sports bh... Da trenger man ikke kjøpe nye bher, som ikke kan brukes igjen senere. En sports bh fungerer bra selv om du vokser..