Gå til innhold

Når stopper brystene å vokse??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære vene, puppene mine har allerede vokst ut av mine bh'er, jeg får presset de på plass (noe som er veldig ubehagelig da de er utrolig ømme), men med en gang jeg bøyer meg spretter de ut! Hadde i utgangspunktet tenkt til å vente litt med å kjøpe nye bh'er, men siden jeg jobber som sykepleier er bøying en ganske stor del av hverdagen.

 

Men når stopper de å vokse? Vet at en del sier at de vokser en del når man ammer også, og hvis de fortsetter å vokse i dette tempoet (er bare 6+5), så kommer jeg til å få pupper som ender opp nede ved navlen når de ikke er like fyldige lengre! Hvis de bare hadde stoppet å vokse nå skulle jeg vært meget fornøyd, de er slik som jeg alltid har ønsket at de skulle være (minus ømheten). hehe.

 

Og det er utrolig kjedelig å måtte kjøpe mange nye bh'er som jeg ikke får brukt før en evt. ny graviditet, fra før har jeg en form på brystene som gjør at de ikke passer inn i H&M bh'er eller andre billig merker, så det blir ikke helt billig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det der...Venter nå nr 2 og merker heldigvis ikke så mye enda denne gangen.Er bare i uke 7 så det kan enda komme.Er snart 12 år siden jeg fikk første mann.

Men da gikk jeg fra å være en liten D til å bli en stor E muligens skulle jeg hatt F.Så bare gled deg..hehe...

 

Nei BHèr er ikke billige så kjøp evt bare en og vask den på kvelden.Det gjorde jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de aldri slutter å vokse ;) Endelig har jeg pupper !!!!!

 

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt svar på det du spør om (for det vet jeg dessverre ikke da jeg er førstegangsgravid i 7. uke). Men det jeg selv har tenkt, er å bruke sports bh... Da trenger man ikke kjøpe nye bher, som ikke kan brukes igjen senere. En sports bh fungerer bra selv om du vokser..

Da jeg skulle ta silikon fikk jeg beskjed om å kjøpe en sports bh som passet (før "påfyll", og jeg hadde ikke mye)... og 260 g senere passet den fortsatt, og ga god støtte. Den er kanskje ikke så sexy.. men til jobb og slikt er den jo fin og ha.Og nå begynner de og vokse enda mer (pain :/ ).. men jeg kan fortsatt bruke samme størrelse på sportsbhen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Gro Nylander og mange andre kilder skal brystene vokse helt frem til fødsel, påfulgt av at de vokser enda mer når du får melka. Min erfaring er at dette stemmer. Jeg gikk til anskaffelse av to elastiske amme-BH'er forrige gang jeg gikk gravid, sånn at størrelsen på puppene kunne variere uten at jeg måtte bytte BH. ANBEFALES:) behagelige var de også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så er d vi som ikke har d slik... ;)

 

Er gravid for 4. gang, har aldri byttet bh-str, verken før, under eller etter graviditet.

 

Anbefaler deg å kjøpe en bh som er "fast i fisken" og uten spile. Ikke av bomull heller, da væten trekker utover og den tørker sent. Triumph hadde noen kjempebra.

Event. ha noen pene med spile + blonder til "selskapsamming".. hehe..

 

Så finnes d bomullstopper med innebygde bh'er som er fine om natten, dersom du må bruke ammeinnlegg da.

 

Og mens jeg snakker om d; bruk ALLTID ullinnlegg !! Legg heller et Natusan-innlegg over, dersom d lekker. Og legg et Nat.-innlegg innerst på motsatt pupp MENS du ammer. (d strømmet fra pupp 2 når jeg ammet på pupp 1)

 

Nå, d ble jo litt utenfor tema... jaja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...