Gå til innhold

svimmel (samme som på 1.trimester)


aprilprinsesse2011

Anbefalte innlegg

var til første kontroll når eg var 7 uker på vei. ble da 100% sykemeldt pga kvalme dagen lang.... og tretthet. ville bare sove hele dagen.

nå har dette så og si gitt seg, men er i stedet blitt veldig svimmel.... tør ikke kjøre bil selv, og skal vi på butikken å handle må samboer springe rundt og finne varer, mens eg sitter i ro på et sted. flytter meg nærmere og nærmere kassen etter hvert som formen tilsier d.

er sengeliggende stort sett hele dagen.

er innom legekontoret en gang i uka for å ta blodprøve, som en ekstra oppfølging etter svangerskap utenfor livmor ved nyttår.

er nå 8+4, og hååååååååååååååååååååååååååper dette gir seg til uke 12/13.

 

er d flere som kjenner seg igjen? har noen tips?

er mektig lei av senga dagen lang

 

mamma hamstret lakris til meg i dag, for å få opp blodtrykket mitt litt, og mandag er d butikken og kjøpe blodpølse og annen jern-holdig mat.

skal oxo til ny blodprøve-taking på mandag, og skal da få svar på de eg har tatt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

 

Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din! Orker ingenting og ligger stort sett på sofaen hele dagen. Leiligheten blir mer og mer som et fengsel, håper det blir bedre snart! Er 10 uker på vei og har vært sykmeldt noen uker. Er temmelig langt nede, tar veldig på psyken dette her! De få dagene jeg må ut av huset er jeg fullstendig ødelagt etterpå.

 

Nå er det jo en stund siden du skrev dette innlegget, har du blitt noe bedre siden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg ble bedre etterhvert:O)

kom meg i jobb igjen oxo.

men nå har eg desverre fått påvist MA.... var på tidlig UL pga ex.u. ved nyttår. der fant de ikke tegn til liv. venter nå på ny time, for kontroll før de gjør noe mer.

men nå skal ikke du bli skremt av min historie. med meg kom d av at ikke fosteret har utviklet seg som d skulle.

str tilsvarte 7,5 uker på fosteret, ikke mine 12 uker som eg selv var i.

fikk dette påvist 25/5, og hadde da gått med dette i 2,5 uke allerede. hadde ingen antydninger på at noe skulle være galt. ingen blødninger eller smerter, og har d fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist å høre!

Har vært gjennom det samme selv, veldig kjipt!

Fikk bekreftet liv ved blodprøve i uke 9, men tør ikke helt å håpe for mye før jeg har sett hjertet slå på ultralyd. Skal neste uke, så er ganske spent.

 

Håper det går bedre for deg neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...