Gå til innhold

Når barna deres begynte å gå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som husker hvor lang tid det tok fra barnet begynte å røyse seg til det sto med flat fot?

Eldste min sto når han var rundt seks mnd om han holdt seg i noe, og han sto da flatt med begge fotene.

Har nå en på syv mnd som er begynt å dra seg opp etter ting, men fortsatt ikke med flat fot. Han står konsekvent på tå, og noen ganger krøller tærne seg under foten. Håper jo at dette retter seg ut når han bare skjønner det, men tenker litt på om han kan ha stramme leddbånd rundt anklene og helen som gjør at han ikke klarer å rette ut foten.

Har ikke time hos helsesøster før i slutten av mai så om det ikke er rettet til da så må jeg få henne til å se på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 3 her begynte å gå da hun var 13 mnd. Hun gikk på tærne i mange månder. Husker ikke hvor mange månder, men nå går hun med flat fot.

Skrevet

Gutten min stod mye på tå til rett før han begynte å gå 14 mnd gammel. Hn begynte reise seg opp etter møbler 8 mnd gammel. Det tok altså en god stund før han gikk selv. Men jeg forstod at han ikke kom til å begynne å gå selv, før han stod på flat fot

Akkurat at han krøllet tærne kan jeg ikke huske at han gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...