The Bad Gal Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Jeg og minstejenta mi. Hun ble født med masse, nydelig mørkt hår, kunne hatt i strikk allerede på barsel, men nå er hun 3 mnd og en god del er ramla av. Var jo slik med storesøster også, men hun hadde en del mindre til å begynne med, så hadde håpa at vesla skulle få beholde sitt siden hun fortsatt hadde så mye hår etter 2-3 mnd. I tillegg er mitt begynt å ramle av også, i mengder! Har laaangt hår, så det merkes jo ekstra godt. Vet jo at det "skal være slik" etter en graviditet, men blæh:-(
The Bad Gal Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Kanskje man kan få transplantert rævhår til hodebunnen? Burde jo kunne gå... Kan få gjort det samidig med bleking av kaviarstjerna. Problem solved!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Da jeg leste overskriften, trodde jeg at det handlet om at du og din partner hadde barbert hverandre nedentil ...
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Æsj, rompehår er så stivt og umedgjørlig. Klipp av gubben sitt hår heller og bruk hans! Ang bleking => bruk klor. Veldig billig.
The Bad Gal Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2010 Hahaha, har da virkelig andre ting å kaste bort tida på enn å barbere mannen min nedentil, anonym, det ville tatt aaaaltfor lang tid! Og rumpehår ville muligens bli litt for stivt ja, sant det. Men de myke brysthårene til far i huset kunne jo duge.... God idè!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå