Gjest ->>- Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 Det finnes ingen mediesaker om dette, ingen artikler, ingen rapporter og ingen av de relativt mange obstetrikere, jordmødre og annet helsepersonell jeg kjenner har noensinne antydet at det er en problematikk. Da har du sikkert forståelse for at jeg ikke sånn uten videre tar en anonym nettdebattants påstand om at "joda, slik er det" for god fisk? (At rykter kan oppstå av intet er jeg på generell basis helt overbevist om, forresten).
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #27 Skrevet 1. mai 2010 Forstår den med troverdigheten til anonyme, men tiden vil vise hvem som har rett
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #28 Skrevet 1. mai 2010 Spiller det egentlig noen rolle for deg personlig om andre utfører gode eller dårlige handlinger av kulturelle eller religiøse grunner? Er det ikke handlingen som egentlig er problemet når noen gjør fæle ring, og ikke om vedkommende er muslim, kristen eller annet?
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #29 Skrevet 1. mai 2010 Oi, rett til egen mat, bønnerom og do??? Forklar det siste er du snill. Hva så om de tar hensyn til svinemat akkurat som andre ikke spiser kjøtt, er veganere eller allergikere.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #30 Skrevet 1. mai 2010 Det har ikke forespeilet deg at man kan tolke religionen sin i et kulturelt lys? Og at religiøse begrunnelser er kulturelt betinget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå