Gå til innhold

Hvem har rimelig brillekjøp tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er enkelte brillekjeder som reklamerer med kjempebillige brilletilbud. Kun kr 295.-........ Noen som vet om hvilken kjede som evt har dette tilbudet? Er det kun kr 295.- , eller kommmer det mye mer i tillegg? Har styrke - 4,25 på begge øynene. Har styrken noe å si for for høy evt prisen blir?

Har et par gamle briller som jeg kun bruker om morgenen til jeg får tatt på meg linsene, og kunne tenke meg å få tak i et par nye briller som det er mulig å vise seg ute i dagslys med.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Specsavers har billige briller, er ikke helt sikker på hva de billigste koster nå, men det er hvertfall ikke mer enn 295kr. Den prisen inkluderer innfatningen og de enkleste glassene. Med -4,25 blir nok de litt tykke og tunge (og hvis du har -4,25 på linser, blir det enda høyere styrke på briller) og glassene er uten behandling på så de riper lett og det er mye gjenskinn i dem. Hvis du betaler litt ekstra, får du tynnere, lettere glass som ikke riper så lett og uten så mye gjenskinn.

Skrevet

Anbefaler specsavers!:)

Der finns d mange forskjellige tilbud, og flere "ta 2 betal for 1", og det finnes flere forskjellige prisklasser!:)

Kjøpte meg nettopp to par briller selv. Og da fikk jeg 2 par for 1795,- :) (jeg bestillte ripefrie glass i tillegg til noen andre lys-justeringer, så da ble det 500,- ekstra pr. brille. Så totalt ble d da 2795,- men for 2 par briller så syns jeg det er rimelig da jeg tidligere har kjøpt briller på lokale forretninger her og prisen for èn brille ble over 4tusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...