fastelavens_bolla! Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 da jeg våknet i dag tidlig var jeg veldig tett i nesen og da jeg skulle ha det ut kom det blod. har hatt litt neseblod innimellom i løpet a graviditeten, er i uke 31 nå. har ikke vært plaget med neseblod tidligere. andre som har det sånn?
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 helt normalt. svangerskapshormonene påvirker slimhinnene slik at de blir skjørere. Man blør derfor lettere både i sjeden etter sex, neseblod og feks fra tannkjøttet etter tannpussen.
Lilleprinsesse76 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har slitt med neseblod gjennom hele svangerskapet. Er nå i uke 29. Går nesten ikke en dag uten at jeg blør litt neseblod. Både jordmor og lege sier at dette ikke er uvanlig og ikke noe å bekymre seg over. Noen av oss blør bare lettere enn andre. Blør faktisk en del fra tannkjøttet når jeg pusser tennene også.
kakkabette mai10+april12 Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg blør også stadig litt neseblod nå mens jeg er gravid, gjør det aldri ellers. Er også tett i det ene øret... Men har heldigvis ikke vært så tett i nesa denne gangen.
Lykke10 Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Hehe, jeg nøys under eksamen for tre uker siden, og dermed sprakk nok en blodåre i nesa for blodet spruta... Ikke veldig kult da det kom blod både på arkene, nedover genseren og på gulvet da jeg løp ut.. Nå nå blir jeg vel huska som "den blødende gravide"
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Jada, i dette svangerskapet og i første. Utrolig irriterende og skremmende når man ikke vet at det er normalt. Jeg hadde ikke hørt noe om det før jeg opplevde det selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå