fox`y Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Jeg veit ikke helt:) er kunn jeg å lillemann hjemme, men tror d blir enten kyllingfille m/ noe godt, wock eller hjemmelaget pizza:) hva skal dere kose dere me? ha en super helg videre:O)
Gjest irismor Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Hadde helt glemt i kveld. Alt har dreid seg om å få handlet inn til familieselskap i morgen. Søta fyller 4 år i morgen og vi skal ha hele slekta blir 19 stykker. Så enten må jeg ta et dypdykk i fryseren eller så blir det kebab.
husmus &2 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Tja, enten tror jeg det blir chiligryte eller bare noe kylling og pasta av noe slag. Var lite inspirert under handleturen i går, så det er ikke så mye spennende i skapene.
Studine mevik Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Har ikke helt bestemt meg for hva det blir i kveld, men vurderer svinefilet med stekt ris og stekte grønnsaker Kanskje med carry eller noe sånt
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Her blir det kylling med deilig fløtesaus med sitron og masse paprika. Ris og salat.
MammanTilEmma❤ Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Har det ikke helt klart enna;) Enten Tacopizza med salat eller Entrecote med potetbåter,en god saus og salat, )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Ostesufflè med salat og loff til.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 glemte at butikken var stengt i dag så det blir pizza fra den lokale kebabsjappa. hahahhaa.
Ugl@ Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Blir kylling i hvertfall...usikker på hva jeg skal lage av den..mange muligheter og har litt utvalg i skap og fryser...hmm..
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Jeg hadde grove makaroni pluss stekt kjøttpølse med pastakrydder og ketchup <3
The Bad Gal Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Vann og tørt brød. Ble sur på matbutikken igår etter å ha sloss meg gjennom hyllene i folkemassen der inne og stått i kø med hylende bab i barnevogna i ti minutter uten å rykke frem mer enn ett steg, (alle går jo bananas og skal handle inn nok mat ti å overleve en atomkrig), så jeg ropte høyt "faen ta dere alle sammen, ingen av dere er mine venner! " så kasta jeg fra meg kurven og løp hjem. Har ikke mat å lage.
velsignet med to Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Her blir det straks litt grillmat, og reker i kveld :-)
Gemini77 Skrevet 1. mai 2010 #15 Skrevet 1. mai 2010 Indrefilet av okse med fløtegratinerte poteter, soppstuing og stekte ferske aspargis. Og hjemmelaget rødvinssaus. Og SELVFØLGELIG en flaske rødvvin til.. :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. mai 2010 #16 Skrevet 1. mai 2010 Her ble det taco på hele familien. Vesla på 8 mnd sin variant ble potet og gulrot i små biter og så en god dose med paprika, agurk og tomat (småkuttet som vi har på tacoen selv) + bitte litt revet ost. Kjempepopulært hos alle :-)
Alba44 Skrevet 1. mai 2010 #17 Skrevet 1. mai 2010 Vi ble bedt bort på sen lunsj i dag. Masse deilig ble server av varmt og kaldt, så blir ikke særlig annen middag her. Brødmat i sta og snart godis nå. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå