Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med til mat i dag/kveld da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veit ikke helt:) er kunn jeg å lillemann hjemme, men tror d blir enten kyllingfille m/ noe godt, wock eller hjemmelaget pizza:)

hva skal dere kose dere me?

ha en super helg videre:O)

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hadde helt glemt i kveld. Alt har dreid seg om å få handlet inn til familieselskap i morgen. Søta fyller 4 år i morgen og vi skal ha hele slekta blir 19 stykker.

Så enten må jeg ta et dypdykk i fryseren eller så blir det kebab.

Skrevet

Tja, enten tror jeg det blir chiligryte eller bare noe kylling og pasta av noe slag. Var lite inspirert under handleturen i går, så det er ikke så mye spennende i skapene.

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg for hva det blir i kveld, men vurderer svinefilet med stekt ris og stekte grønnsaker Kanskje med carry eller noe sånt

Skrevet

Her blir det kylling med deilig fløtesaus med sitron og masse paprika. Ris og salat.

Skrevet

Har det ikke helt klart enna;) Enten Tacopizza med salat eller Entrecote med potetbåter,en god saus og salat, :))

Skrevet

Hjemmelaga fish and chips:)

Skrevet

Ostesufflè med salat og loff til.

Skrevet

glemte at butikken var stengt i dag så det blir pizza fra den lokale kebabsjappa. hahahhaa.

Skrevet

Blir kylling i hvertfall...usikker på hva jeg skal lage av den..mange muligheter og har litt utvalg i skap og fryser...hmm..

Skrevet

Jeg hadde grove makaroni pluss stekt kjøttpølse med pastakrydder og ketchup <3

Skrevet

Vann og tørt brød.

Ble sur på matbutikken igår etter å ha sloss meg gjennom hyllene i folkemassen der inne og stått i kø med hylende bab i barnevogna i ti minutter uten å rykke frem mer enn ett steg, (alle går jo bananas og skal handle inn nok mat ti å overleve en atomkrig), så jeg ropte høyt "faen ta dere alle sammen, ingen av dere er mine venner! " så kasta jeg fra meg kurven og løp hjem. Har ikke mat å lage.

Skrevet

Her blir det straks litt grillmat, og reker i kveld :-)

Skrevet

Indrefilet av okse med fløtegratinerte poteter, soppstuing og stekte ferske aspargis. Og hjemmelaget rødvinssaus. Og SELVFØLGELIG en flaske rødvvin til.. :-)

Skrevet

Her ble det taco på hele familien. Vesla på 8 mnd sin variant ble potet og gulrot i små biter og så en god dose med paprika, agurk og tomat (småkuttet som vi har på tacoen selv) + bitte litt revet ost. Kjempepopulært hos alle :-)

Skrevet

Vi ble bedt bort på sen lunsj i dag.

Masse deilig ble server av varmt og kaldt, så blir ikke særlig annen middag her.

Brødmat i sta og snart godis nå. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...