Gå til innhold

Rødlig utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt lignende? Normalt?

Merket det først i går kveld, deretter i dag morgens.(slimproppen som jeg tror det var.. gikk forrige uke..) Har hatt veldig mye kynnere/ maserieer som er kommet og gått spes. siste uke så håper noe skjer snart.. Er forresten i uke 37+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sjekket på ahus på torsdag, og fikk beskjed om at jeg kunne få tegningsblødning etter undersøkelsen.. Og da var det rødlig utflod som kom...

Så kanskje det er tegningsblødning du har?

Skrevet

men har ikke blitt undersøkt el. noe form for aktivitet der nede;) Hmmm..

Skrevet

Jeg hadde litt blodig utflod i 5-6 dager før jeg fødte. Dagen før jeg fødte ble jeg sjekket og da var det 4 cm. åpning, så det var derfor jeg hadde blødd litt.

Skrevet

Du kan ha tegningsblødning allikevel.. Ganske vanlig noen av de siste dagene før fødsel.

hvis man blir undersøkt vaginalt kan det rett og slett får det til å komme litt før..

Skrevet

Nå er utfloden brun.. Kan det være noe galt? Merker like mye liv i magen som tidligere, men syns det var litt skremmende..

Skrevet

akkurat som meg! Jeg blødde litt på onsdag, ikke noe på torsdag, mere etter undersøkelsen på fredag og i dag har jeg brun/rød guffe...ere noe på gang tru? Jeg har term om 4 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...