Gå til innhold

Nå er det JOMMEN i meg MAI!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ALDRI trodd at denne dagen endelig skulle komme! Vinteren var evig lang og tok fra mange oss sommerfødere motet om at sommeren skulle komme. Men den kom den!

Snart er vi ferdig! Selv har jeg 4 dager til termin og 5 dager til igangsettelse! Endelig skal jeg møte min vakre prinsesse!

Dette svangerskapet har vært et hell, men nå som jeg kan sitte og se tilbake så har det kanskje ikke vært så alt for værst alt i alt....

Ja ja...3 - 4 mnd med konstant oppkast, sykehusopphold og helt rævva form. Men hele november var suuuper! Var på julebord og bare fløy med venner. Dro til Oslo på raske menn show og var overlykkelig! Så kom desember med førstegangsutbrudd av herpes! Dette hjalp endel mot fødselsangsten, for det er ikke noe som er vondere for meg enn den opplevelsen, tatt da min helvetes fødsel fra sist i betraktning! Januar, februar og mars gikk jo egentlig veldig bra utenom litt småforskjølelse og litt syting fordi jeg hadde vært gravid i evig tid kjentes det ut som, men litt pga den lange, kalde vinteren vi hadde.

Bekkenløsning og litt kvalme og diverse andre vondter, men likevel klarte jeg og jobbe som barsjef helt frem til påska! April har bare flydd unna nå som jeg ser det litt på avstand. Bursdag til 3 åringen, karaokekonkuranse, sykehusopphold og konserter med Breed og Rex Rudi!

Og NÅ? Nå er fødselen bare en håndsrekning unna!!!

Du dæven sier jeg bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du ser enden på det hele og trist at du har hatt et så slitsomt svangerskap. Forstod jeg deg rett når du sier at førstegangsutbruddet var værre enn å føde? (håper det...)

Jeg har en stund igjen, men nå kan jeg i det minste si at jeg skal ha barn neste mnd... :)

Skrevet

Ja det var helt jævlig!. Konstante smerter, klarte ikke tisse, svimte nesten av i smerte. Måtte ligge i narkose for å få inn kateter, innlagt med heavye smertelindring. Grønnsåpevann i 2 uker, klarte ikke sitte eller gå, alt gjorde bare vondt. Dette varte i nesten en mnd! Og har hatt mye problemer i ettertid med overfølsomhet og kløe.

Min første fødsel var et hell! Helvetesrier som ikke gav seg, sen smertelindring, 2 timer med pressveer som endte i klipping og vakum. Betennelse i stinga og masse blodtap, men klarte og gå og sitte litt hvertfall, og det var ikke vondt annet enn når jeg anstrengte meg. Så jeg tar heller enn sånn fødsel enn å få det utbruddet igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...