85Anonym*Høygravid* Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg bare lurte på om det er noen flere av dere som av og til føler at dere får en kniv rett opp mellom beina, forstår dere hva jeg mener. Det er ordentlig ubehagelig, men heldigvis går det fort over. Men er det noen som vet hva det er? Ja jeg er gravid med førstemann og kanskje litt "grønn"
fresh Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 mener du stikkinger i underlivet? I tilfelle er det et tegn på at du holder på å modnes
85Anonym*Høygravid* Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Ja det er det jeg mener. Men jeg er bare i uke 31 er det normalt å kjenne det da/ha det da?
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har også fått høre at det er modning, og fikk litt panikk når det startet i uke 25:) Spurte jordmor, som mente at det ikke nødvendigvis er modning, men babyen som kommer borti bestemte nerver i bunnen av livmoren/nær livmorhalsen. Ikke noe å bekymre seg over annet enn at det er vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå