Gå til innhold

Betaler vi mat for fotografen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha fotograf fra kl. 12.00 - 24.00. Er det normalt at vi da også betaler for mat og drikke for han? Det er jo ganske mange timer og fotografere og han kommer vel ikke med matpakke? Hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har sagt at vi skal dekke mat å drikke både for fotograf å musikere.

Skrevet

Men, skal han da få samme mat vi serverer til gjestene? Skal han sitte ved borde og spise med oss? lol Sikkert litt dumme spørsmål, men jeg vet egentlig ikke hvordan man gjør det her... :S

Skrevet

I de bryllupene jeg har fotografert, har det vært begge deler, enten fått mat eller ikke. Når jeg har fått mat, har jeg sittet ved bordet med gjestene. Det er lurt, for da kan fotografen hele tiden være obs på om det skjer noe artig blant gjestene og kan fotodokumentere det. Øyblikk som en gjerne ville gått glipp av hvis en hadde sittet og spist på et annet rom.

Skrevet

Jeg som fotograf setter veldig pris på å få mat ved bryllup, men...sitter faktisk helst ikke ved gjestebordet uten heller på kjøkkenet. Det er fint å få en liten pause og kunne lade om sine egne batterier men også få tittet litt på bildene i kameran, skifte minnekort osv. Spør fotografen!

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk takk takk! Veldig godt å høre det fra en fotograf :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...