Gå til innhold

Ekkelt, men må bare spørre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som opplever at det "lekker" litt fra endetarmen???? Det er ikke sånn at det kommer noe i trusa liksom, men når jeg er på do og tørker meg virker det noen ganger som om jeg ikke tørket meg sist jeg gjorde nr 2. Om dere skjønner. Kommer bajs på papiret.

Har aldri vært sånn før!!!

Pliiis svar hvis flere opplever dette. Føler at jeg er ekkel!!! Hva kan dette komme av???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i tvil om jeg skulle svare.. Men ja har opplevd det samme, og det er skikkelig kvalmt! Fint å høre at du har det samme, da skyldes det nok uten tvil graviditeten.. Trodde egentlig det var noe jeg hadde spist, at jeg var løs i magen o.l. Har også merket at konsistensen på avføringen er annerledes i det siste, må tørke mye mer for å bli helt ren.. Æsj, tror ikke det fins grenser for hvor mye rart som skjer når man er gravid! :(

Skrevet

Var visst bare vi som plagdes med dette :P Leste litt på nettet, og det kan være hemorider. Da kunne det lekke brunlig væske ut stod det.. Evt så er musklene blitt litt sløvere og bedøvd av graviditeten. Skal bli flinkere med knipingen i allefall :D

Skrevet

Hehe, godt jeg ikke var helt alene ihvertfall! Hemorider????? Nei ikke si det aa... har ingen på utsiden ihvertfall, men det er kanskje noe man kan ha inni også?

Heldig vis er ikke dette et problem hele tiden. Er bare noen dager innimellom det kommer litt. Ikke lenge til termin nå, så satser på at det gir seg når lillemann er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...