Gå til innhold

Skal telegram i bryllup rime?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende telegram til et brudepar, men aner ikke om det bare er en personlig hilsen eller om det skal være et morsomt rim. Mener å huske de fleste telegram som rim?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å sende telegram nå?

 

Er ikke det veldig 1955..hehe;o)

 

Jeg aner ikke, kan du ikke sende det til noen på epost, så leser de det opp for deg?

Skrevet

Det kalles vel bare telegram når det leses opp hilsener fra folk som ikke er der. Det er jo ikke et ekte telegram, skjønt det hadde vært veldig kult! :-)Sånne morsomme tulle telegram er jo alltid på rim, men er usikker på om de må være det når de er fra ordentlige personer.

Skrevet

Jeg tenker du kan skrive akkurat det du har lyst til å skrive:-)

Skrevet

Er det vanlig å lese opp hilsner fra de som ikke er tilstede??

 

Her er det ganske vanlig å sende kort til brudepar hvis man ikke er i bryllupet. Men de har aldri blitt lest opp under festen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...