Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor hjelper oss med å male oppe,(har byggd om oppe)

hu maler med vannmaling på veggene, er dette farlig for babyen i magen min, har 9 uker igjen, det er full lufting der oppe siden me ikke har satt inn vindu enda så det er bra med lufting der.

Blei litt redd for at dette er skadlig for den lille gutten min.

Skal male med slik maling som er gravid(vennlig) etterpå, dette er bare grunningen.og taket.

Noen hjelp meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Du trenger ikke å bekymre deg. Vannmaling er ikke farlig. Oljebassert er værre da det dunster godt og har kjemikaler som ikke er bra for fosteret. Du kan nok bare la dem holde på med god samvittighet. Lykke til m oppussinga. Klem.

Skrevet

Takk skal du ha katta :)

Skal egentlig legge meg inn på hotell når de tar resten men orker ikke det med to unger på slep,får ikke barnevakt, så må prøve å ordne det på en annen måte.

Men det er godt åf å tatt litt før vi setter inn det vinduet, full gjennomtrekk he he he

Det er vannmaling det hu jobber med, ja bare en mnd igjen før de er ferdig, 2 uker så skal badet flislegges det blir kjempe spennende.

Skal bli godt å få alt ferdig før ANDREAS kommer.

Går det bra med deg da?

Skrevet

Tror ikke du trenger å tenke på å ta inn på hotell. Så lenge det ikke er oljemaling som blir brukt. Deilig m nyoppusset hus da! Vi gjorde vårt ferdig i påska. Huset er 12 år gammelt ( bygde d m x-mann) og kjøpte x ut for 2 år siden. Pusset det opp så det ble nytt for meg og min nye mann. (x var utro og fant en ny) Nå storkoser vi oss med flott hus og uteplass med en sønn på vei hihi.

Har et fælt bekken og myyye kynnere. Tror vi sliter mye med de samme tinga. Flott navn du har valgt. Her blir det Alexander.

Skrevet

Ja sliter mye med bekkenet her, liggi i 20 uker ,9 uker igjen.

Det navnet hadde vi lenge også, så veldig fint navn dere har valgt dere også.

Ja huset vårt er snart 100 år, så flytta svigermor ut for 3 år siden (bodde i 2 etasje)

så har vi pussa litt å litt opp, nå bygger vi badet å vaskerom, hadde bare et stort rom, så måte de rive inn i taket for å lage større rom, å gang, så ganske omfatende.

så det er ikke stille her i huset om dagen, men det er deilig at det blir gjordt , skal holde ut noen uker til, gleder meg til det blir ferdig.

Gleder meg til å vaske kæra å legge de på vaskerommet, skal ha stelle plassen der, siden det er en lang benk der.

Når hadde du termin igjen, spurt sikkert før men, hukomelsen min er dårlig her desv.

Skrevet

Huff, ikke snakk om hukommelse hehe. Jeg har termin rundt 19 juli. Må stort sett holde meg i ro jeg også. Blir lange dager så godt det går mot sommer! Klarer ikke stå eller gå lenge om gangen. Det beste er å ligge i lenestolen eller i senga. Tenkte jeg og skulle begynne å vaske litt klær snart. Du har termin ca 2 uker før meg du da. Bestiller min 2 uker før da mannen har ferie da hehe. Ha en fin kveld. klem.

Skrevet

Stemmer, har bestillt rundt santha. jeg da, sansynlig er at han kommer 7 juli siden de 2 andre har kommet på terminen :)

Ja ligger for det meste her også, tar oppvasken så er det rett på sofan igjen 2 timer , så er litt lei av å føle meg uduglig, ikke sover jeg om natta heler, våkner heile tiden, å sove på dagen går ikke siden det bråker oppe :P

så sovener rundt barnetv.

gleder meg til å sove på magen igjen :)

gubben tar vel ferie 1 uke før så ser vi det ann etterpå, han driver firma selv, så han kan styre det litt selv.

Skrevet

Huff ikke godt å ligge våken om nettene. Hos meg er det veeldig opp og ned med den sovinga.

Så greit at han kan styre det litt selv da! Min mann er fotballtrener (tidligere proffspiller så jobber nå som spillerutvikler og er hovedtrener) så er midt i sesongen når jeg skal føde så satser på et par uker før hehe. Fikk sønnen min 12 dgr før og datter 5 dgr over så satse på at denne gutten og kommer litt før pga litt svekket livmorhals pga konsiering og mye kynnere. Får begynne med noen kjerringråd i slutten av juni hihi.

Skrevet

Har nesten ikke hatt kynnere denne gangen jeg, rart hadde det med 2 mann mye , en denne gangen har jeg kanskje hatt 10 eller noe til sammen.

Skal sove leeeenge i morgo, gleder meg, da skal min mann ta unga så jeg kan sove. Det skal bli godt.

Min kusine klippte plenen , å ikke mange timer etter så startet veene, slik elektrisk en, anbefaler den altså :P

Skrevet

Så flott at jeg har en elektrisk klipper da hehe. Fast jobb for meg fra slutten av juni hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...